About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, March 9, 2013

Kiram Anak Haram, Anwar Adalah Dalang, Bunuh Polis Kita Dengan Kejam. Kepala Dipenggal.


Ya Allah... kenapalah begitu kejam mereka lakukan pada polis kita? Apa salah polis kita hingga mereka sanggup berkelakuan demikian rupa? Islamkah kumpulan Kiram yang mendapat arahan Nur Misuari ini?

Dari awal mula pencerobohan pihak keselamatan kita minta kumpulan Kiram ini supaya berundur. Tetapi polis kita mula diserang oleh mereka menyebabkan 2 orang anggota kita mati.

Malaysia mahu selesaikan isu ini melalui pendamaian memandangkan mereka juga orang Islam, tetapi kekejaman mereka ini tidak boleh kita maafkan.

Nur Misuari

Insiden Lahad Datu ini mungkin tidak terjadi jika Anwar Ibrahim dan Misuari tidak menghasut Kiram supaya menceroboh Lahad Datu. Peristiwa ini mungkin tidak terjadi jika Anwar tidak mengimpikan untuk menjadi Perdana Menteri.


Kerana perjanjian syaitan Anwar Ibrahim yang menawarkan Tanah Lahad Datu kepada Kiram III jika PR memerintah selepas PRU13, maka kumpulan penceroboh ini bagaikan di hasut iblis membunuh polis Malaysia.

sedih bercampur hiba


2 comments:

Anonymous said...

Sebab tu kalau dah kenal punca masalah maka kena di "ubah" punca tu atau dalam bahasa yang secara terus terang Bunuh saja bangsat ni

manjung said...

setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
bangsatttttttttttttttttttttttttttttttt