About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, March 26, 2013

Fitnah Pembangkang Kantoi Lagi. Terkini Melibatkan @PDRMsia.




Semalam adalah sambutan hari polis seluruh negara Malaysia. Belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menyambut hari polis kepada semua anggota polis negara kita.

Gambar di atas merupakan gambar pelatih PULAPOL yang meraikan hari tamat latihan mereka. Namun, gambar tersebut telah dimanipulasikan oleh media pembangkang seperti di bawah.


Pembangkang tidak henti-henti untuk memburukkan imej anggota polis kita. Apakah dengan memanipulasi gambar di atas, kerajaan UMNO/BN di lihat kejam?

Kenapa pembangkang begitu berdendam dengan PDRM kita? Apakah disebabkan PDRM kita bersungguh-sungguh menghalang Nur Misuari ceroboh Sabah menyebabkan Anwar dan Tian Chua begitu marah dengan PDRM?

Gila!! Bacul!! Sialan!! Inilah perkataan yang paling layak kita berikan pada media pembangkang yang tidak henti-henti cuba burukkan imej PDRM kita. Apakah dengan kematian 6 orang komando VAT69 di Sabah sewaktu berhadapan dengan pengganas masih dianggap kerja yang sia-sia?


Tidak tahan sedih mengenangkan rakan seperjuangan mati dalam operasi, salah seorang anggota VAT69 tidak dapat menahan air mata yang gugur semalam. Namun ada dikalangan pemimpin pembangkang mengatakan semua ini hanyalah sandiwara.


Kenapa pembangkang perlu prejudis terhadap pihak keselamatan negara? Bukankah mereka sekadar menjalankan tanggungjawab sebagai seorang rakyat Malaysia untuk memastikan Malaysia terus kekal aman dan tidak diceroboh oleh pihak lain.

Apapun, aku sangat bersetuju jika media pembangkang terus menfitnah dan mencerca polis dan ATM kita. Setiap kali fitnah yang mereka sebarkan, setiap kali itulah BN akan dapat undi baru dikalangan rakyat Malaysia yang sayangkan polis dan ATM.





4 comments:

Anonymous said...

Macai PR memang x der kejer lain ker? Asyik nak tabur fitnah jer.. Ingat Fitnah ingat Macai PR.

Anonymous said...

http://amenoworld.blogspot.com/2013/03/gambar2-kepala-papa-gomo-berdarah-di.html..



hehehehehe diterbitkan oleh blog tokguru86.. kahkahkahkahkah!

Anonymous said...

LAMAK TOKGURU

LU SILAP BACA PERMAINAN PEMBANGKANG LA DOL

APA LU TULIS TU MENDEDAHKAN SIAPA PAPAGOMO.

LU MEMANG CELAKA LA

KALAU BODOH SANGAT NAK BACKUP, LU JANGAN CAMPUR... TAK PASAL-PASAL HUSAM NAK SAMAN SEMULA

LOBANG PECAH SEBAB LU LA ANAK HARAM

BABI PUNYA TOKGURU

Anonymous said...

Hahahaha.. Macai PR dah panas.. X pasal2 semua fitnah macai PR mudah di tepis dan dilawan oleh media UMnO.