About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, March 4, 2013

Anak Pegawai Polis Selar Kenyataan Tian Chua. #LahadDatu #OpsSulu


ANJING!! Mungkin itu perumpaan yang paling sesuai kita berikan kepada Tian Chua. Kenyataan Tian Chua baru-baru ini yang mengatakan kematian anggota komando 69 yang meninggal di Lahad Datu adalah sandiwara dan konspirasi dikecam hebat pelbagai pihak.

Terkini, anak kepada salah seorang komando polis 69, mengeluarkan kenyataan "Saya anak kepada pegawai polis yang kamu katakan itu...tolonglah hormat arwah ayah saya..dia seorang ayah yang baik...sedekah al fatihah pada arwah banyak-banyak..moga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman".

Tian Chua memang manusia yang tidak berhati perut. Tindakan Tian Chua menggambarkan bahawa dia seorang yang tidak berakal. Soal nyawa bagi Tian Chua perkara yang main-main. Mana pergi perikemanusian orang yang bernama Tian Chua?


Apakah Tian Chua sememangnya begitu benci dengan anggota polis dan ATM dari dulu? Kalau kita ingat balik, Tian Chua pernah langgar lari anggota ATM kita. Tian Chua juga pernah bertindak menggigit polis. Apakah orang yang bernama Tian Chua ini menjadi anggota keselamatan negara kita sebagai musuh?

Kenyataan Tian Chua yang terbaru "anggota polis yang mati adalah mati katak". ANJING!! lagi sekali aku katakan bahawa Tian Chua memang anjing. Tahukah Tian Chua bahawa mereka yang gugur di medan perang itu kerana pertahankan negara Malaysia? Gugurnya wira kita di sana adalah satu jasa yang cukup besar. Tetapi Tian Chua boleh anggap mereka mati katak.


Apakah dengan gugurnya lagi 6 orang anggota PDRM, Tian Chua masih menanggap ini adalah sandiwara? Mati hanya sekali, apakah dengan nyawa yang tidak boleh dibeli di mana-mana pasaraya, kita boleh kata perkara mati ini sandiwara? ANJING!! Sekali lagi aku kata Tian Chua memang ANJING!!






No comments: