About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, February 12, 2013

Tiada Ruang Untuk Jatuhkan Najib, Trooper Pembangkang Terpaksa Reka Gambar Melampau Untuk Aibkan PM.



Cara politik PR hari ini semakin melampau. Jarang aku mendengar dari mulut Najib untuk burukkan orang PR, tapi kenapa sanggup juak PR perlakukan Najib sedemikian rupa?

Kecewa dengan usaha fitnah selama ini terhadap Najib selalu gagal, trooper PR sanggup edit gambar di atas semata-mata nak jatuhkan Najib?

Inikan cara berpolitik yang juak PR agungkan? Merekayasa gambar fitnah dan mengaibkan orang lain? Mungkin semua ini kerana juak PR tidak tahan dengan transformasi yang Najib lakukan hari ini.

Usaha yang Najib lakukan untuk kembalikan sokongan rakyat nampak positif walaupun masih ada segelintir yang tidak dapat menerima. Tetapi hakikatnya, Najib mula mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap BN.

Soal fitnah yang dibuat oleh juak PR sedikit pun tidak menghalang Najib untuk terus bekerja. Najib hanya buat kerja kerana beliau diberi mandat majoriti rakyat sebagai PM.

Aku sokong penuh tindakan juak PR untuk terus menfitnah Najib Razak. Semakin banyak fitnah, semakin kuat Najib Razak akan bekerja.

Kalau hanya dengan fitnah, PR dapat memancing undi rakyat pada PRU13, teruskanlah menfitnah. Kami orang Islam tetap percaya yang Allah akan berkati perjuangan yang hak.

1 comment:

Anonymous said...

Comel.. memang kena pun..