About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, February 19, 2013

Menangis Cai #PR Dengar Lagu Ini. #NajibSempoi #PSY


Rakyat Kelantan semakin sedar yang selama ini PAS Kelantan penuh dengan kepalsuan. Menipu rakyat disebalik serban nan indah. Berbohong setiap kata-kata yang keluar dari mulut berlapitkan ayat suci al-Quran.


Rakyat Kelantan bukanya manusia yang bodoh. Azali lagi rakyat Kelantan terbukti bijak pandai. Namun Rakyat Kelantan lemah bila PAS gunakan hukum hakam Allah dan Quran dalam setiap bicara mereka. Bagi rakyat Kelantan PAS lah yang berjuang demi agama Allah.

Ternyata sekali, sekarang ini PAS sudah semakin lari daripada asas perjuangan mereka. Kalau tidak, manakan PAS sanggup benarkan kalimah suci Allah digunakan oleh rakan DAP mereka dalam kitab injil.

Akibat itu, rakyat Kelantan makin sedar. PAS bukanya agama, tetapi hanyalah parti ciptaan manusia yang terlampau gilakan kuasa dunia. PAS menghalalkan cara asalakan dapat jajah Putrajaya.


Mungkin waktu pemerintahan Pak Lah, PAS hampir menumbangkan BN dengan bantuan rakan DAP dan PKR. Tetapi BN sudah tukar ketuanya iaitu Najib Razak.

Najib bukan lemah untuk PAS tumbangkan. Najib bukanya insan yang takut dalam perjuangan. Transformasi Najib mula dirasai oleh denyut nadi rakyat.

Kini rakyat Kelantan semakin yakin dengan kebangkitan GELOMBANG MERAH yang dipimpin oleh Dato' Pa Jeli. 

Kalau dulu, Awang Adik gagal... Kini gilirang Dato' Pa yang dikenali sebagai manusia yang rendah diri mula mengorak langkah satu demi satu.

Nik Aziz dan rakan-rakan PAS yang lain mungkin perlu bersedia dari sekarang untuk bakar fail-fail sulit yang mereka cuba menipu harta rakyat Kelantan. Jika terlepas, PAS akan terima padah selepas PRU13.


1 comment:

Unknown said...

Salam,..mohon tuan guru pautkan blog saya Uruk Hai dihalaman blog tuan guaru,..mediauruk.blogspot.com...terima kasih tok...