About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, February 13, 2013

Gempar!! Najib Razak Terima Ugutan Bunuh?


Tadi sewaktu dalam perjalanan pulang ke Batu Gajah ,Perak tadi Anak Jati Malaya terperati satu Biilboard di Taman Batu Gajah Perdana,yang telah dikenalpasti telah  dibaling cat merah kearah gambar PM Ds Najib dan Menteri Besar Perak,Dr Zambry.

Amat kurang hajar la kan .Cat merah dibaling kearah gambar kedua-dua pemimpin ini.Apakah petanda cat merah yang dibaling ini satu ugutan bunuh buat DS Zambry serta PM DS Najib Razak

Bagi Anak Jati ia satu perbuatan yang tidak bertanggungjawab,serta mengundang pelbagai persepsi negatif rakyat terhadap kerajaan.Tindakkan sebegini dianggap membakar api perkauman.


Apakah petanda gambar PM dan MB Perak yang telah dibaling cat Merah ini satu amaran buat pemimpin Melayu.Adakah nasib bangsa kita dihujung tanduk.?Anak Jati Berharap agar tindakkan tegas dapat diambil pada si Pelaku

Difahamkan tadi,satu laporan polis telah dibuat oleh Pengerusi MCA Batu Gajah,Dato Lee Kon Yin di balai polis Batu Gajah sebentar tadi.


TG86: Kerja baling cat merah ni hanya kerja along ceti haram jer. Budaya samseng dalam PR memang semakin hebat.

Tindakan ini tidak ubah seolah-olah seorang ceti haram nak ugut bunuh seorang peminjam. Padahal Dato Najib bukan pinjam duit, bahkan bagi BR1M 500.00 lagi pada rakyat.

Puak macai PR ni dah gila tahap gaban dah. 


No comments: