About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, February 25, 2013

Bukti Warga Guru Tidak Termakan Dengan Manifesto Bohong PR Untuk Naikan Elaun Guru! Video Ini Di Kelantan.



Ternyata tindakan penyokong PR selama ini yang menghasut golongan muda yang menjadi harapan bangsa dan negara supaya bertindak seperti orang hilang akal mendapat perhatian para guru.

Sudah pasti seorang guru yang bertanggungjawab, mereka tidak mahu melihat bekas anak murid mereka hancur masa depan dan berkelakuan seperti manusia yang tidak bertamadun.

Usaha mendidik anak murid selama ini untuk menjadikan mereka seorang yang berguna pasti menjadi impian setiap guru yang bertanggungjawab.

Akhir-akhir ini, ada pihak yang gilakan kuasa cuba menjadikan dikalangan anak muda sebagai alat bagi memenuhi cita-cita mereka merampas Putrajaya telah mengecewakan hati dikalangan warga pendidik.

Di sekolah guru tidak mengajar anak murid mereka melakukan rusuhan. Guru tidak pernah mendidik anak murid mereka supaya bertindak ekstrim hingga dapat membahayakan diri orang lain.

Bukan ini yang dimahukan oleh seorang guru 
Ternyata usaha para guru untuk mendidik anak murid menjadi seorang manusia yang berguna menajdi sia-sia bila ada pihak yang meracun pemikiran anak muda ke arah yang tidak baik.

Semoga para guru di Malaysia terus sabar dalam mendidik anak watan kerana setiap orang yang anda didik pasti ada yang akan berguna kepada agama, bangsa dan tanahair.

No comments: