About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, February 12, 2013

Betulkah Cina Penang Tolak BN? Ini Jawapanya. #PSY #CNY




Are you ready for PSY?? Yess!!! Are you ready for PSY? Yesss!!!! Are you ready for BN??? Noooo.. Ok. Fine. Jelas, cina Penang tolak BN. Walaupun kita tidak tahu seramai mana yang kata no.

Betulkah mereka hanya tolak BN? Apakah mereka boleh menerima raja-raja Melayu? Kalau dilihat kepada gelagat Leong Pei Koe yang juga cina Penang, dia FUCK Permaisuri agong semalam.

Masih ingat pendedahan yang di buat oleh Razali bekas pegawai Jeff Oi DAP? DAP bersumpah akan jadikan Malaysia sebuah negara Kristian. Apakah cina Penang boleh menerima Islam sebagai ketua?

Masih kita ingat apa yang DAP akan lakukan jika mereka memerintah? Mahu kurangkan jumlah penjawat awam yang majoritinya adalah orang Melayu. Apa cina Penang dapat menerima orang Melayu?

Kenapa DAP tolak bila PAS ingin daftarkan ROS Pakatan Rakyat supaya bila PRU akan guna satu lambang. Kenapa DAP tolak? Apakah cina Penang jujur menerima PAS?

Sudah terang lagi bersuluh bahawa Cina memang menanam hasrat yang cukup besar untuk memerintah Malaysia. Penolakkam di Pulau Pinang adalah signal yang mungkin seluruh Malaysia cina akan tolak BN. (mungkin ini analisa mudah). Tapi tidak mustahil.

Jangan bimbang BN. Cina tolak BN tapi Melayu yang majoriti di Malaysia mula menolak PAS dan PKR. Selama ini pun, UMNO yang banyak bekerja untuk PRU.

Macai PR yang bangsa Melayu happy gila bila ada rakaman laungan cina Penang kata no to BN semalam. Najib tidak perlu bimbang dengan semua itu. Istiqamah dalam perjuangan.

Najib harus ikhlas perjuangkan nasib rakyat. Allah membantu hambaNya yang ikhlas. Insiden semalam hanyalah isu yang kecil berbanding transformasi yang Najib lakukan.

Kalaupun Cina Penang tolak BN, ia bukanlah satu ukuran yang BN akan kalah pada PRU13. Selagi kertas undi belum dikira, selagi itu kita perlu bekerja. (Jangan fitnah pemimpin PR). Fitnah bukan cara BN.

Mungkin kita boleh berpesan kepada orang Cina. Jika PRU13 mandat rakyat tetap diberikan kepada BN yang mana kerusi UMNO, PBB dan MIC sahaja yang menang, jangan marah BN jika tidak ada wakil kabinet dikalangan orang Cina. 

Psstttt.... Cina ada gerakan sulit untuk jatuhkan bangsa lain derrr....


3 comments:

Anonymous said...

Smlm aku ada di sana. Aku dapat duk paling depan. Bila Najib tny are you ready for BN, yang depan kata yes. Bila aku tengok video semalam segelintir yang blkg kata no. Tapi kedengaran Yes paling ramai... Video semalam tipu jer..

Anonymous said...

Kahkahkah...NOOO!!!

Anonymous said...

Are you ready for DAPig? noooo!!! Are you ready for PASik? No no no... Are you
Ready for what? PRU13 vote dacing maaa...