About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, February 21, 2013

Ada Komen Untuk Gambar Ini?


Kerajaan BN dari rakyat dan untuk rakyat. Maka rakyat berhak menerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia. Nik Aziz suka-suka kata duit BR1M haram. Nik Aziz suka hati jer cakap yang penerima BR1M umpama haiwan.

BR1M dikatakan gula-gula PRU13 kata macai PR. Janji nak bagi pendidikan percuma bukan gula-gula ker? Kalaupun BR1M dikatakan gula-gula, paling tidak rakyat merasa.

Manifesto bukan janji katai cai PR. Manifesto cai PR bukanlah gula-gula PRU13 tapi racun PRU13.

6 comments:

ujang sahaja said...

kalau dah pembangkang tu, bagi salah tak bagi lagi salah ..

Anonymous said...

kalau dah nama bangkang, orang UMNO solat lima waktu pun deme kata orang UMNO kafir.

Anonymous said...

Malu,malu malu. Kalau anak jantan tak ambil. Ikut penderian.

Anonymous said...

duit derrr.. Sapa x mau.. kekekeke.. Sorok kepala bontot terjulur

Anonymous said...

duit 2 bkannya duit rosmah atau najib...xde hak pon umno nak politik kan..kalo ikhlas nak bntu rakyat sperti yg digmbar gmburkan pm yg xde teloq diamkan je...ingat brim ada lah tnda kegagalan umnoq bn memjukan ekonomi rakyat mlysia...x yah nak berbngga dgn brim please take note!!!!

Anonymous said...

Cube dgr dan fahami betul2 apa yang dimaksudkan oleh TGNA..jgn hanya pandai membuat kesimpulan tanpa mendengar..."Cubalah menjadi lebih bijak,jangan nak jadi bodoh je dulu,kini dan selamanya"...