About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, January 11, 2013

SMS Alert. Ulama' PAS Menolak Himpunan Shamsidar #KL112.


Juak pembangkang kata ini sms palsu. Sms ini ciptaan UMNO/BN. Sms ini disebarkan bertujuan untuk gagalkan himpunan Shamsidar KL112.

Kalau dilihat daripada sms ini, dikatakan dihantar dari kumpulan Dewan Ulama PAS. Sekali fikir ada logiknya sebab kumpulan ulama PAS memang menolak gerakan KL112.

Banyak perkara dalam PR tidak diterima oleh kumpulan ulama PAS hari ini. Mereka dilihat sudah lagi tidak sehaluan dengan perjuangan radikal dan plural pemimpin PAS.

Ulama PAS yang berjuang untuk mempertahankan kalimah Allah supaya tidak digunakan oleh orang bukan Islam, tetapi kumpulan erdogan dalam PAS benarkan Kristian guna nama Allah.

Peserta KL112 Akan Makan di Gereja

Himpunan KL112 dilihat himpunan yang ada agenda kristianisasi. Mungkin kumpulan ulama sedar akan perkara ini. Maka sebab itu SMS seperti di atas disebarkan.

Bagi aku kumpulan dewan ulama PAS mungkin masih ada prinsip perjuangan. Mereka mungkin tidak sanggup gadaikan agama Allah demi politik kotor.

Namun pemimpin PAS yang liberal dan tidak sehaluan dengan ulama sanggup gadaikan prinsip itu demi sebuah kuasa politik.


KL112 adalah himpunan yang ada agenda sulit. Agenda perjuangkan kebebasan seks Anwar, bebas memilih agama dan bebas segala-galanya.



1 comment:

Anonymous said...

ADA SATU LAGI, KUMPULAN PUKIMAK....