About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, January 1, 2013

Sah!! Kerajaan BN Zalim Terhadap Pelajar Sekolah Punca Doa KO BN?



Esok pelajar sekolah bakal kembali ke sesi persekolahan. Sudah pasti mereka tidak sabar untuk mengayakan pakaian baru masing-masing. Aku nak ucapkan semoga adik-adik selamat menjalani sesi persekolahan 2013.

Syukur juga dipanjatkan kepada Allah kerana Malaysia dikurniakan sebuah kerajaan yang sangat prihatin. Bukan semua ibu bapa mampu membeli pakaian sekolah baru untuk anak-anak mereka. Anak-anak bukan reti soal mak ayah ada duit ker x der duit, yang mereka tahu setiap kali buka sekolah mesti pakai baju baru, kasut baru, bag baru.


Melihat kepada kes ini, kerajaan BN segera melaksanakan bantuan RM 100 bagi membantu beban ibu bapa dalam menyediakan kelengkapan anak untuk ke sekolah. RM100 bagi setiap pelajar. Kalau ada 7 orang anak, dapat RM 700. 

Disebabkan pemberian inilah kerajaan BN dikatakan sebuah kerajaan yang zalim serta kerajaan yang menindas rakyat. Maka sebab itu PAS segerakan bacaan doa KO BN agar kerajaan yang memberi rakyat bantuan anak sekolah RM100 ini hancur.

Kerajaan yang memberi ini dikatakan Zalim, kerajaan yang mengaut harta rakyat di Selangor dikatakan baik. Dunia dah nak kiamat.

2 comments:

Anonymous said...

Yang kata BN zalim sebenarnya maha zalim.

Anonymous said...

Dulu depa yg kata Tun M Maha Zalim dan Maha Firaun. Akhirnya Tun M diizin oleh Allah masuk dan bersolat dalam Baitillah.