About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, January 13, 2013

#KL112. Biar Gambar Berbicara.



Untuk siapa gambar ini diubahsuai dari yang asal? Kalau untuk orang intelek dan celik IT, mampos diaorang x percaya yang ada manusia sampai panjat ke bumbung.

Tapi aku yakin, gambar yang diubahsuai itu akan jadi bahan utama kempen PRU13 nanti untuk makcik pakcik yang buta IT, serta adik darjah 6 ke bawah.

"Wahai makcik dan pakcik serta adik sekalian... Seluruh rakyat telah bangkit pada 12 Januari untuk menentang kerajaan. Mereka berkumpul di Stadium merdeka beramai sehingga limpah stadium. Lihat gambar ini sebagai bukti."

Mungkin itulah ayat yang akan dicanang oleh juak pembangkang nanti sambil menunjuk gambar palsu kepada orang kampung. Aku jamin 100%.

Perjuangan pembangkang penuh dengan kepalsuan. Janji mereka janji kosong. Kata-kata mereka hanyalah omongan pembohong.

Menyedihkan kita lagi, ada kumpulan KL112 solat dengan arah kiblat yang berbeza. Satu kumpulan hala ke utara, satu lagi hala ke Selatan. Suka hati mak bapak dia jer nak ubah arah kiblat.

Objektif Anwar Ibrahim nak huru harakan negara nampaknya tidak berhasil semalam apabila PDRM mengambil langkah proaktif dengan tidak menghantar kumpulan FRU. Ini beerti kumpulan provokasi ciptaan Anwar gagal 100%.

Kita tunggu himpunan apa lagi yang Anwar akan buat. Selesai sudah himpunan KL112 Shamsidar, mungkin bakal menyusul himpunan KL121 Mat Sabu.

3 comments:

Anonymous said...

bodoh!! sendiri edit sendiri fitnah...lantaklah...teruskan meroyan...hanya yang pergi tahu kebenaranya...

Anonymous said...

...pe kata cakap yg betul betul,,tunjuk gambar yg betul betul..sume area dari awal subuh sampai tamat acara ,baru la adil admin nak komen ..yag hadir 10 Kke 20 K ke atau 700K ke...insyallah tak jatuh maruah kalau mohon maaf bila salah...

Anonymous said...

alahaiii... maybe dia org takut kot utk mengakui kebenaran yg sebenarnye BE END nak tumbang...