About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, January 16, 2013

Fitnah Permulaan Terhadap Najib 2013 Agak Keterlaluan. Kali Ini Melibatkan Facebook Nik Aziz.



Di atas merupakan surat yang direka oleh pihak pembangkang kononya Najib Razak yang meluluskan kitab Injil di benarkan dicetak dalam Bahasa Melayu.

Namun akhirnya surat tersebut disahkan palsu kerana didapati pada nombor rujukan surat keluaran PEMANDU. Apakah kaitan PEMANDU dengan Kitab Injil.

Setelah diselidik, rupanya surat tersebut adalah surat yang dipalsukan oleh pihak pembangkang dan cuba kaitkan Najib Razak dengan isu Kitab Injil.

Padahal kita pun sedia maklum yang PEMANDU adalah sebuah unit di bawah JPM  untuk menyelia memantau GTP, ETP dan sebagainya.

Lansung tidak ada kena mengena unit PEMANDU dengan kitab Injil. Rupanya, puak pembangkang ambil salinan surat tersebut dan diubah setiap isi kandungan seperti gambar di atas.


Yang aku nak gelak, facebook milik Nik Aziz MB Kelantan juga menyebarkan surat berunsur fitnah tersebut. Fitnah dah jadi makanan ruji puak pembangkang. Bermula daripada pemimpin mereka hinggalah penyokong yang bodoh.

Desperado betul puak pembangkang. Aku yakin kenapa mereka sanggup buat fitnah seteruk ini. Semuanya kerana Haji Hadi membenarkan perkataan Allah digunakan oleh Kristian dalam kitab injil mendapat tentangan orang Islam di Malaysia.

Untuk tutup malu perbuatan Haji Hadi ini, maka mereka buat fitnah untuk mengatakan Najib yang luluskan Injil di cetak dalam bahasa Melayu. Keji betul permainan puak pembangkang. Sampai Nik Aziz pun jadi bodoh.

Terkini, surat palsu yang diupload oleh facebook Nik Aziz Nik Mat telah dipadamkan oleh beliau. Malu derrrrr.... 


2 comments:

Anonymous said...

Kerna nak kejar kuasa dunia, Nik Aziz sanggup sebar berita palsu tanpa buat usul periksa.

nonbal said...

Patutlah ramai yang dok kutuk situa kutok ni.... Mula2 saya hairan jugak, kenapa situa ni begitu teruk dicerca, rupa2nya begini teruk perangai situa ni. Patutlah,,!!