About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, January 16, 2013

Betulkah Pelakon Cina Tempatan Ini Kata "Quran Thumping Mother Fuckers"? Ianya Di Sanggah Oleh @datoacmizal .


Marahkan cina sialan ini pun aku tidak nampak akan memberi kesan yang baik kepada negara dan juga agama. Aku yakin, cina ini berani sebab dia tahu Islam sudah lemah dek kerana perpecahan.

Kalau kalimah Allah orang Islam dalam PAS boleh benarkan kristian guna dalam Injil, maka mereka yakin yang orang Islam PAS juga akan backing dia walaupun kata "Quran-thumping mother fuckers".

Kristian seperti Patrick Teoh ini sememangnya tidak dapat menerima yang Islam adalah agama suci. Bagi mereka Kristianlah segala-galanya.

Bermaksud, dia tidak akan rasa bersalah jika menghina Islam sekalipun hingga memijak kitab suci al-Quran sebab Islam bukan kepercayaan mereka.

Namun yang sedih bila orang Islam itu seoalah-olah membiarkan begitu sahaja apabila agama kita dipermainkan oleh kumpulan Kristian yang tidak bertanggungjawab.

Bertambah sedih bila ada pula kumpulan orang Islam tertentu dalam PAS dan PKR mengiyakan setiap tindak tanduk orang Kristian seperti Patrick Teoh dan Lim Guan Eng umpanya.

Sentimen ugama seperti ini bagi aku mereka saja lakukan untuk mengeruhkan keadaan di Malaysia. Bagi kumpulan Kristian ini, tidak ada cara lain untuk bakar api orang Islam dan Melayu melainkan main dengan sentimen ugama.

Objektif mereka? Agar orang Melayu Islam bertindak balas dengan keganasan agar dunia dapat melihat bawaha Muslim di Malaysia adalah pengganas.

So? What the point is? Hermm.. Bila dunia tengok Islam ini sebagai pengganas, maka kuasa luar mesti campur tangan kononya atas dasar keamanan.

Salah ker kalau kuasa luar campur tangan? 100 % salah dan tidak boleh sebab kuasa luar itulah sebenarnya kuasa asing yang benci dengan Islam. Merekalah yang tengah cari jalan untuk masuk campur ke Malaysia dan akhirnya menindas Islam di Malaysia seperti mana Islam di Palestin di tindas.

Bagi aku, isu tuntut guna nama Allah, isu Patrick di atas, semuanya dirancang untuk gugat keamanan. Siapa perancang? Hanya Allah yang tahu. Secara naluri seorang blogger murah, aku yakin inilah game of war by Israel.

Bagi menjamin keamanan dan kuasa Islam terus ada di Malaysia, mungkin kita orang Islam dan Melayu jangan cepat melatah sehinggalah hari buang undi PRU13. Semoga PRU13, majoriti 2/3 wakil rakyat dalam Dewan Parlimen adalah orang Islam. 

Isu seperti ini kita boleh sebarkan sebagai persedian mental, namun janganlah kita melatah secara fizikal atau berbetuk kekerasan. Ini kerana mereka mahu Islam bertindak ganas.

Aku doakan agar seluruh umat Islam di Malaysia ini akan terus bersatu demi pertahankan agama, bangsa dan negara. 


4 comments:

Anonymous said...

Benar apa kata mu TG86. Sebenarnya inilah agenda utama mereka yang menentang Islam. Mereka bukan benci UMNO, mereka bukan benci Melayu, tetapi mereka benci Islam.

Kenapa UMNO menjadi mangsa utama dalam agenda mereka? Sebab UMNO lah yang pertahankan perlembagaan persekutuan yg banyak melindungi ugama Islam.

UMNO jugalah majoriti dalam dewan Parlimen yang bawa suara orang Islam dan Melayu.

Agenda mereka bukan agenda dalaman bagi aku. Sudah pasti ada campur tangan dari negara Asing yang tidak pernah senang dengan negara kecil Malaysia tetapi gagah di mata dunia.

Mereka pasti hairan kenapa Malaysia mampu mengurus ekonomi dengan baik walaupun pada masa yang sama ekonomi USA merudum. Ego orang kafir cukup tinggi. Mereka tidak dapat menerima hakikat bahawa orang Islam seperti Najib dapat memimpin negara dengan baik.

Semoga Allah lindungi kita semua..

Anonymous said...

TG86, sabar kita ada juga batasanya. Kalau dipermainkan agama kita dari dulu sampai sekarang, xkan kta nak tengok dan buat bisu jer? elok pancung sampai mampos jer kristian yang kurang ajar ni.

Anonymous said...

Ini boleh jadi kes Polis.

Duit orang Melayu banyak dia cekik lagi cakap banyak.

Anonymous said...

Padah bila Islam berpecah. Musuh akan cari jalan untuk terus pecahkan umat Islam.