About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, December 30, 2012

Zambry Kadir Perlu Hati-Hati. Jutawan Perak Bertemu Chin Peng Di Bangkok.



Siapa Koon Yew Yin iaitu jutawan yang datang dari negeri Perak? Katanya beliau telah bertemu Chin Peng di Bangkok. Apakah mereka berdua ini mempunyai hubungan yang kuat? Jika benar, nampaknya komunis di Perak memang cukup gah.

Admin akan cuba siasat siapa sebenarnya Koon Yew Yin ini. Apakah dia merupakan funder yang hebat kepada parti komunis DAP? Apa mungkin beliau ada hubungan rapat dengan Ngeh dan Nga kepala komunis di Perak?

Hasrat DAP untuk membawa pulang Chin Peng ke Malaysia belum lagi terpadam. Mereka mahukan Chin Peng diangkat sebagai pejuang kemerdekaan tanah Melayu biarpun Chin Peng pernah membunuh anggota polis Bukit Kepong.

Gerakan komunis aku yakin masih kuat di Perak. Gerakan mereka mungkin tidak lagi menggunakan senjata yang canggih, tetapi melalui ekonomi yang hebat. Orang Melayu mudah termakan jika disuap dengan wang ringgit. Jangan sampai Perak menjadi seperti Pulau Pinang. Komunis pentadbir Pulau Pinang.


2 comments:

Anonymous said...

Agenda komunis sudah merebak ke seluruh Malaysia bro.. Cina komunis mmg byk yg kaya2. Mereka juga byk buat pasaran gelap.

Anonymous said...

Cina sial ni mmg pernah bg 100k pada PKR di Tambun Perak baru-baru ni. Dia serah cek pada Anwar Ibrahim. Cina ni arkitek. Kaya pun sbb hasil kemajuan ekonomi sepanjang pemerintahan UMNo/BN, ttp funder besar kepada pembangkang. Mmg sial org komunis ni.