About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, November 24, 2012

Wanita UMNO Lumut Baca Yassin Untuk Nik Aziz!!




Kumpulan wanita UMNO Lumut hari ini mengadakan majlis bacaan yasin untuk disedekahkan kepada muslim Paleatin yang tekorban. Bcaan yasin itu juga bertujuan untuk mensoakan agar muslim di Malaysia terus bersatu.

Tidak mengira perbezaan politik, kumpulan wanita ini mendoakan agar seluruh muslim di Malysia khusunya sentiasa berada dalam kekuatan.

Tindakan kumpulan wanita ini jauh sekali menyimpang dari ajaran agama PAS yang mempraktikan doa kehancuran sesama Islam.



Sambil berseloro, salah seorang wanita dalam majlis tersebut berkata, saya mahu doakan agar Nik Aziz sentiasa sihat dan diberi kekuatan.

Kalau PAS doakan kami orang UMNO supaya hancur, kami redha. Tetapi datuk nenek kami tidak pernah mengajar anak cucu mereka doakan kehancuran kepada muslim yang lain.

Nik Aziz nak komen ker?

2 comments:

Anonymous said...

nik aziz mmg celako celako celako!!

Anonymous said...

sebagai muslim ini lah perkara yg baik. biarlah mcm2 hadis yg dorg baca utk menghalalkn doa menghancurkan sesama islam tetapi sebagai manusia yang bertamadun elok lah kita mendoakan yg baik2 sesama islam w/pun berlainan pendapat. hanya allah yang akan membalas kebaikan yang puan2 lakukan. AMINN