About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, November 15, 2012

Pendedahan Ekslusif: Agenda Sulit Kaum Cina Untuk Kuasai Politik Malaysia.


Aku yakin jarang orang Melayu faham apa yang ditulis dalam bahasa mandarin di atas. Isu ini dihantar melalui email kepada aku 2 hari lepas. Tapi faktor kekangan masa menghalang aku untuk menulis tentang agenda jahat Cina ini.

Perkara ini berlaku di Melaka pada 9 November 2012 dalam satu ceramah DAP. Mungkin bagi segelintir pihak ini dianggap biasa. Poster bertulisan mandarin yang disebarkan dalam ceramah DAP tersebut amatlah perkauman bagi aku. 

Terjemahanya berbunyi "Kita sudah kuasai politik dan ekonomi. DAP, MCA dan GERAKAN, mari kita bersatu untuk kuasai negara. Now or Never!!!"

Itulah terjemahan tulisan mandarin yang tercatat pada poster tersebut dan disebarkan dalam ceramah DAP. Bukankah ayat tersebut sangat perkauman jika kita baca betul-betul. 

Bagi aku tindakan DAP ini sangat betul. Inilah yang aku bercakap dengan kawan-kawan. PRU13 bukan lagi pertandingan antara parti, tetapi ianya lebih kepada pertandingan bangsa.

Orang Cina mula sedar bahawa Melayu sangatlah lemah. Perpecahan Melayu amatlah ketara akhir-akhir ini. Orang Cina mengambil peluang hasil dari perpecahan Melayu ini untuk satukan kaum mereka menjelang PRU13.

Now Or Never!! Ayat ini yang sepatutnya dibimbangi oleh orang Melayu. Cina percaya tahun 2013 adalah tahun naga air yang memberi rezeki kepada kaum mereka. Mahu tidak mahu, cina akan bertungkus lumus untuk mengambil alih kuasa politik daripada tangan orang Melayu. Mereka percaya jika PRU13 ini mereka gagal untuk rampas takhta, mereka akan gagal selamanya. 

Cina bukan bodoh dalam politik. Kelebihan Cina ialah, apabila jarang orang Melayu faham bahasa bualan harian antara mereka. Tapi Cina mudah faham bila Melayu berbual. Sebab itu cina mudah untuk menghasut bangsa mereka supaya tolak Melayu menjelang PRU13.

Aku yakin dan amatlah percaya, PRU13 cina pasti memberi undi secara total kepada DAP. Keputusan PRU12 bukti yang jelas. Tetapi Allah masih memberi peluang kepada Melayu Islam untuk berkuasa selepas PRU12 dan dalam pada masa yang sama, jumlah undi cina kepada DAP pada 2008 sebagai petanda untuk orang Islam berfikir samada mahu bersatu atau berpecah pada PRU13.



2 comments:

Cina Babi said...

Melayu juga yang bodoh. Berperang sama sendiri. Cina duk susun strategi nak rampas negara, tapi melayu kalut duk kejar projek lebuhraya.

Anonymous said...

Melayu dalam PAS bodoh, Melayu dalam PKR jahil, Melayu dlm DAP pengkhianat, Melayu dlm UMNO kroni