About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, November 28, 2012

Cabaran Buat Perwakilan UMNO. Abby Ababi Kata #PAU2012 Majlis Maksiat?



Apa maksud Abby dalam laman twitter milik beliau? Majlis UMNO majlis maksiat? Majlis UMNO yang mana Abby maksudkan maksiat? Apakah Abby cuba katakan yang Perhimpunan Agong UMNO 2012 yang sedang berlansung ini adalah maksiat?

Kenapa mulut Abby dah macam babi? Kenapa Abby suka sangat menghukum UMNO dari luar? Abby pernah bersama UMNO ker untuk kata yang PAU adalah majlis maksiat? Pernahkah Abby jadi perwakilan?

Tahukan Abby dalam PAU banyak usul yang dibawa oleh perwakilan untuk dibahaskan termasuk usul agama Islam. Apakah ini maksiat yang Abby maksudkan? Abby jangan nak bersikap kurang ajar. Abby kena sedar, zaman dia membesar hinggalah beliau hidup senang, BN/UMNO lah yang memerintah negara. 

Selama ini pernahkah dikalangan pemimpin UMNO menuduh Abby pelacur atau pemain maksiat sepanjang beliau menjadi artis? Apakah pemimpin UMNO pernah menghukum Abby? Kenapa selepas Abby berjimak dengan PAS, sesuka hati Abby jer nak kata Majlis UMNO maksiat.

Ini satu cabaran untuk perwakilan UMNO. Tunjukkan pada Abby bahawa tuduhan liar dia tu memang tidak berasas. Abby jangan anggap dia alim sangat. Menyanyi di pentas ceramah PAS bukankah juga maksiat? Abby tahu ke tidak batasan aurat antara wanita dengan lelaki? Bukan suara wanita menyanyi juga aurat bagi lelaki? Abby memang sial.

6 comments:

Anonymous said...

Sial jer ko Abby. Memang jenis betina jalang x sedar diri. Kalau aku jumpa mmg aku langgar jer pengkhanat agama ni.

Anonymous said...

Kuang ajar betul si Abby ni...kau tuyg sebnarnya dah lame bergelumang ngan Maksiat...

Anonymous said...

dalam kita melihat kejahatan orang jangan lupa kejahatan kita ... takut-takut perbuatan orang yang kita laknat itu sebenarnya ada pada kita, maka laknat itu turun kembali kepada kita ... kata orang melayu lama ... fikir itu pelita budi ... ilmu menyuluh akal ... akal memandu hati ... hati menuju hasrat ... hasrat mengharap redaNya tetapi kalau ilmu tidak mampu menyuluh akal ... hati akan mati ... nafsu menguasi diri ... yang terang menjadi kelabu ... petunjuk tidak mampu dilihat kerana hati tidak mahu menerimanya ... yang salah dibela ... yang silap dipertahankan ... yang melakukan dosa besar (fasik) dianggap penyebar khabar mulia ... maka dia dijulang bagai perwira ... yang benar dipandang remeh ... yang ikhlas tidak diendah ... kebenaran dilihat kepada siapa yang bercakap ... bukannya kepada apa yang dicakap ... akhirnya diri menjadi punah ... kerana dendam sudah bernanah ... fitnah menjadi zikir harian ... berita dusta didengar enak ditelinga kerana puak kita yang khabarkan ... dosa siapa yang mahu tanggung ... bercerita ada atuk menonton vidio lucah dengan cucunya ... mana bukti ... mana budi ... mana hati ... mana pekerti ... apakah ini bicara orang berilmu ... atau sekadar bicara penyedap halwa telinga ... sedangkan ada sabda nabi ... sesiapa mereka cerita supaya buat orang tertawa ... ada azab menantinya ...bicara ini untuk sesiapa sahaja yang membacanya ... lebih-lebih lagi kepada diri yang kerdil ini ... akhir kalam ... berfikirlah dengan akal yang terang ... dengan hati yang tenang ... dengan nafsu yang lenang ... biar setiap tindakan yang diambil mendapat redaNya ...

Anonymous said...

Hehehehe
Mana lebih MAKSIAT..dia yg bergelumang ngan maksiat x sedar diri lagi...

Dyll said...

Tak payah layan abby nie... dia sebenarnya cuma nak publisiti murahan aje....sebab dah tak ada job (nyanyi/berlakon)...takut tenggelam terus, dia pun keluarkan komen2 supaya org layan dia...

Hanya Rakyat Malaysia Biasa said...

Kalau diri tue bukan pakar agama ,bukan ahli kitab , tak payah nak cakap orang lain tue buat maksiat atau tak , dosa diri sendiri pun belum tentu dapat cover , cermin diri dulu la wahai Mak Janda Abby Abadi / Abby Hamba Abdi