About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, November 18, 2012

BN KO! KO BN! BN KO! Terima Kasih PAS.


Saat dan ketika ini, orang Islam di bumi Palestin hanya gunakan ketulan batu untuk berhadapan dengan seteru utama Islam iaitu Yahudi Israel. Seluruh bumi Islam diharapkan mendoakan kekuatan muslim Palestin dan memanjat pertolongan dari Allah supaya lindungi saudara Islam kita di bumi Palestin.

Setiap hari pasti ada muslim di Palestin akan mati menyembah bumi mengadap Ilahi kerana kekejaman Yahudi Israel. Islam di seluruh pelusuk diminta untuk terus bersatu demi menentang kezaliman Yahudi Israel.


Sedih dan tragis bila kita kenang nasib ummat Islam di Palestin yang terus diserang Yahudi. Berat mata memandang sudah pasti berat lagi bahu yang memikul. 

Tatkala kita diseru untuk terus berdoa agar Palestin terus selamat, tiba-tiba muncul satu doa di sebelah timur Malaysia untuk menjatuhkan sesama Islam. Solat hajat mereka, doa mereka adalah untuk pastikan kerajaan yang ada hari ini tumbang.

"KO BN! BN KO! KO BN!" antara yang terkandung dalam doa kumpulan sesat dari timur ini. Siapa BN? BN adalah UMNO, MCA, MIC dan sebagainya. UMNO dominan dalam BN. Siapa ahli UMNO? Majoritinya adalah Melayu Islam.

KO BN beerti orang dalam UMNO KO. Inilah maksud doa kumpulan sesat itu. Sesama Islam puak PAS doakan agar KO. Sedih jika kita kenang nasib manusia seagama dengan kita di bumi Malaysia. Kerana gilakan kuasa politik, sanggup berdoa kepada Allah agar KO yang memberi maksud MATI.

Bukankah lebih baik jika kandungan doa itu meminta dari Allah agar Islam di Malaysia terus kuat. Selamatkan Palestin dari serangan Yahudi. Ini jauh lebih baik daripada mendoakan orang lain KO.

Apapun terima kasih PAS kerana doakan kami KO. Kami percaya Allah lebih mengetahui segalanya. Suatu ketika Nizar Jamaluddin pernah doakan agar kerajaan pusat BN tumbang. Tapi akhirnya kerajaan Nizar tumbang selepas 11 bulan memerintah. Inilah kuasa Allah. Tidak siapa boleh nafikanya.

Terima kasih juga PAS atas doa tersebut kerana pengundi lebih kenal siapa anda yang sebenarnya. PAS lah parti yang mengancurkan Islam dan memecahkan Islam di Malaysia.

7 comments:

PASik said...

Puak PAS desprate gila. Hasutan DAP dalam jiwa PAS semakin hebat. DAP berjaya sesatkan PAS. Aku masih igt bila Nik Aziz doakan pecah perut terhadap Najib. Akhirnya Nik Aziz jatuh sakit dan Najib datang melawat.

wasim46 said...

Ambo nak dengar komen sultan kelantan pasal doa org pas ni apa titah baginda adakah rakyatnya org pas sahaja? bagida sultan adalah payung ugama hanya sultan sahaja yg dapat menilai adakah doa ini sesuai utk rakyat baginda..

Anonymous said...

DOA ini adalah kaedah untuk mengelakkan isu lembah sireh dikelanta,n dimana nik ajiz bakal dilondehkan di mahkamah nanti...Bala telah menimpa seluruh pemimpin PAS...

PAS is dead....

Anonymous said...

macam sial org yg membaca doa tu...apa yg zalim....makan sampai perut buncit...itu zalim...

Anonymous said...

Dalam gambar kanan sekali tu Syiah. Faham2 je la.

Anonymous said...

apa yg zalim? cuba kau tanya dia, dia makan sehari berapa kali? anak dia sekolah kat mana? bini dia berapa? dia tak dibenar mendirikan solat ke? Dan aku nak tanya... dia bayar tak cukai pendapatan? Itu tggungjawab kita sbg rakyat Malaysia. Dont ask what yr country can do for u, ask what can u do for yr country (JFK ke cakap ni, or Khalil Gibran- tak pasti)

Anonymous said...

pd pendapat saya lah..Nik Aziz ni sbenarnya dah takut..takut parti dia akan 'bungkus'jika BN menang PRU 13 nanti..dan juga dia jenis tak percaya ketentuan Illahi...dia gabra giler sampai meroyan...dia juga takut jika PR tak menang dia akan 'kena balun' lebih teruk lagi dek rakyat dia..'mano nak letok muko ambo..!!dok teriak sana..teriak sini..jerit sana jerit sini..PR akan tawan putrajaya..rupa2nya DS Najib cuma ajak melawat P/Jaya jer..kih..kih..kih..ada hati nak tinggal kat p/jaya????dah berak nak jilat pulok doh??