About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, October 11, 2012

Sambungan Story Dedah Video SX Pemimpin PR Perak.


Mungkin ada yang sedang kepanasan dalam pimpinan PR di negeri Perak apabila blog gua sebentar tadi cuba mendedahkan video bergambar salah seorang dikalangan mereka yang berjimak secara haram di Indonesia suatu ketika dahulu. Katanya pemimpin tersebut berasal dari hilir Perak. Sumber merupakan kenalan rapat dengan pemimpin yang terlibat.


Dalam masa gua cuba mendedahkan video bergambar tersebut, gua dapat sms dari kenalan gua yang juga orang Perak. Mungkin dia ada terbaca dalam blog gua entri tentang cubaan mendedahkan video seks tersebut.



Nampaknya kawan gua yang sorang ni mula tidak sabar menunggu pendedahan ini dilakukan. SMS yang beliau hantar seolah beliau amat benci dengan pimpinan PR kononya berwatakan alim tetapi realitinya nafsu buas bagaikan binatang. Lihat sahaj ketuanya iaitu Anwar Ibrahim. Laki pompuan semuanya diTIBAI. Gua cuba respon SMS kawan gua....



Ayat mudah... Sabar... Sampai masa dan ketika semuanya akan selesai. Hak pasti berdiri, bathil pasti tumbang.. Kepada pemimpin tersebut yang mula gelabah, persiapkan diri kamu sebelum dicemuh jiran-jiran dan kawan-kawan rapat. 

Psssstttt.... Siapa pemimpin PR Hilir Perak yang kononya berwatakan alim?? Cer teka cer teka...




1 comment:

Anonymous said...

Oooo.. Seriau bulu rome teman yeop baca entri mike.. Hehehe