About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, October 15, 2012

Ratusan Ribu Pengunjung Hadir Konsert BERSIH2.0. Petanda Awal BN Bakal Hancur?





Mungkin you all dah ada jawapan kenapa BERSIH 3.0 mereka nak sangat buat di Dataran Merdeka. You all boleh fikir kenapa BERSIH takut berhimpun di Stadium? Sebab kalau buat atas jalanraya, mereka boleh tarik orang yang lalu lalang untuk join. Bila buat di Stadium, biarpun ada konsert sekalipun, itu jer la yang mampu mereka kumpul.

Ribu? Juta? adakah itu angka yang hadir ke konsert BERSIH? Jawapanya tidak sama sekali. Nak cecah 300 orang pun sudah derrr.. Syok sendiri jer artis duk melalak. 

Terima kasih minaq jinggo untuk foto ini. Nampaknya, PAS mula menjauhkan diri dari himpunan BERSIH yang ada agenda sulit. Konsert berunsurkan seruan iblis ini boleh menyesatkan anak melayu.


Penganjur konsert A Samad dan Ambiga bersama Zunar Komunis di atas pentas kecewa dengan jumlah kehadiran. Stadium yang boleh memuatkan 40 ribu pengunjung tetapi yang hadir sekadar boleh penuhkan ruang pemain simpanan untuk pasukan bola.


Melalui msiakini.com lidah alternatif pembangkang, mereka kata 700 orang yang hadir. Ha Ha Ha. 700 mungkin termasuk anak kecil yang dijadikan mangsa oleh ibu ayah yang ingin doktrin anak sejak dari kecil supaya bencikan kepada kerajaan sedia ada.

Himpunan UMNO 66 Tahun Di Stadium Bukit Jalil.

UMNO juga pernah berhimpun di dalam stadium Bukit Jalil sempena 66 tahun usia UMNO. Jumlah kehadiran tidak lah besar sangat. Sekitar 60 hingga 70 ribu sahaja. HIDUP UMNO!!!



No comments: