About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, October 8, 2012

Passstt!! Anwar Ibrahim Memusuhi Lim Guan Eng!!

 

Keratan akhbar ini dipetik dalam blog Ruang Bicara Faisal (RBF). Hebat Anwar bermain lidah hingga boleh mengaburi mata pengundi cina. Anwar antara manusia yang paling lantang mencerca DAP suatu ketika dahulu, tetapi kini tidur di bawah ketiak LGE.

Inilah seni politik. Musuh boleh jadi kawan, sahabat boleh jadi lawan asalkan matlamat untuk menjadi PM tercapai. Apapun, kata-kata Anwar dalam keratan akhbar di atas memang gua setuju. Jelas DAP memang parti perkauman.

Namun menjadi tanda tanya kepada kita semua, kalau dahulu DAP dianggap parti perkauman berteraskan orang Cina sahaja, kenapa hari ini Anwar beria-ia menjaga hubungan dengan DAP? Anwar sanggup menjadi alat kepada DAP supaya pengikut PAS sujud kepada DAP?

Lidah tidak bertulang menyebabkan manusia mudah menipu dengan kata-kata yang manis. Di depan Cina Anwar akan kata "Malaysia ini Cina yang punya... bukan Melayu yang punya" tapi bila depan Melayu Anwar akan kata "BN banyak membantu ekonomi Cina hinggakan Melayu ketinggalan. Apa ingat negara Malaysia ini bapak Cina Punya"?.

Apapun, gua amat yakin yang rakyat semakin kenal dengan Anwar dajjal pembohong nombor 1 dunia.

 

1 comment:

Anonymous said...

ala sama aje semua, cakap putar alam. semua fikirkan poket sendiri, lagi2 orang yang takut hilang kuasa di dunia. hilang kuasa = hilang duit poket. orang yg bawah2 ni pulak ramai yang menonong sokong cium bontot tak dapat beza yg betul dan salah.