About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, October 29, 2012

MasyaAllah.. Kena Sampai Jadi Begini? Ibadah Korban Disalah Ertikan Kerana Politik Sempit.


Aku setuju jika rakyat Kelantan diberi royalti minyak mengikut undang-undang. Aku setuju jika kerajaan BN cuba pertimbangkan pemberian royalti petroleum jika rakyat Kelantan layak. Aku juga setuju jika rakyat Kelantan tidak dapat royalti dengan sebab yang munasabah.

Tapi untuk apa gambar di atas dirakam oleh segelintir penyokong PAS yang totok? Bukankah korban itu satu ibadah bagi muslim? Kenapa perlu diselitkan dengan agenda politik dunia yang tidak berkesudahan.

Janganlah nampak sangat kita ni menagih tahap gaban duit royalti minyak yang tidak seberapa. Itu hanyalah dunia semata-mata. Punoh puok PAS ni. Kalau boleh, semua tempat hendak di selitkan dengan agenda parti sesat mereka.

R Bachok ni pun kadang-kadang lupa diri. Diaorang masih tidak sedar yang diaorang jadi alat politik kepada PAS. MP mereka  sikit sebanyak menyedari yang PAS hanya alat kepada DAP, tapi pengikut masih bodoh.

Harap gambar seperti di atas hanya berlaku di Kelantan. Janganlah kita ni tunjuk sangat yang kita ni muslim yang fakir dan suka memimta-minta. Umat Islam harus bekerja, ini lebih baik dari semalam. Jangan buang masa dengan agenda parti kotor sebab kita ada Allah maha kuasa. Kalau Allah kata jadi, dia akan jadi.

Harap kerajaan BN yang prihatin dapat merealisasikan harapan anak Kelantan untuk perolehi hak mereka mengikut akta dan undang-undang yang sah. Kalau tidak dapat R kami juga terima janji bersebab. Kami percaya rezeki itu datang dari Allah.

Sumber foto: GAP.

HIDUP MATIKU KERANA ALLAH, DAN AKU SAYANG ISLAM SERTA MELAYU. HIDUP UMNO...

1 comment:

Anonymous said...

Sesat doh puok PAS ni.. Mapuh la..