About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, October 8, 2012

Lihatlah Dunia. Angkuhnya Anwar Ibrahim.

 

Belum lagi menjadi Perdana Menteri, lagak Anwar Ibrahim sudah mengalahkan seorang Presiden Amerika. Kredit foto kepada Sungai Rapat Online. Hanya untuk membawa seorang bekas banduan yang pernah disabitkan kesalahan merompak duit negara pada tahun 1998, mereka menggunakan sebuah bas yang begitu mewah. Tidak cukup dengan bas yang mewah, tidak kurang 10 buah toyota Camry mengiringi Anwar Ibrahim.

Timbul persoalan, dari mana Anwar Ibrahim mendapat dana untuk membelanjakan semua ini? Sudah pasti di dalam Camry itu adalah body guard Anwar Ibrahim. Siapa bayar gaji mereka? Lagak mu Anwar mengalahkan Barack Obama.

Teruskan Anwar dengan kebongkakan kamu itu. Apapun gua berpesan pada diri gua sendiri. Ingatlah 5 perkara sebelum 5 perkara. Jangan kita menyesal kemudian hari.

4 comments:

nash said...

jgn mimpila nk jd pm

Anonymous said...

Hang nak sembunyi apa Anuat....malaikat maut mai sekali, hang letak lah bodyguard kemaih macam mana pon, kalau dia nak ghabut nyawa hang, sedaih saja....

Anonymous said...

Menyemakkan jalan. Mengganggu pengguna jalanraya yang lain. Ruang yang di ambil terlalu besar.

Bagus bagus. Buat rakyat sakit hati.

Dah orang tak hargai maka hargai lah diri sendiri. Umpama masuk bakul angkat sendiri.

Kalau belajar lebih sikit ambil tahu tentu tak jadi begini malah lebih glamour lagi. Anuwar bangsat boleh mendapatkan perkhidmatan polis trafik. Baru ada gaya.

Beruk macam dia tak da siapa nak bunuh. Biar kan reput sampai mampus pun tak menggugat apa apa.

Banyak duit tak da kuasa hidup tak lengkap. Takkan nak bentang permaidani merah sendiri dalam upacara rasmi pula.

Beruk sekor ni makin hari makin buat orang sampai tersirap darah darah.

Anonymous said...

ala yg ni toksah nak tengok satu pihak aje la, menteri mana-mana pun sama. time jam balik kerja sibuk nak lalu gak siap dengan escort bagai. sama aje semua. korang jilat la kaki diorang sampai licin macam mana pun, diorang tetap selfish kalau kat jalan raya.