About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, September 27, 2012

Foto Pilihan Pengundi PRU13.


Inilah kerja lapang gua bila tidak ada apa yang nak ditulis. Nak ulas pasal isu semasa pun dah banyak blogger duk ulas dengan cara tersendiri. Lagipun bukanya ramai yang mengunjung blog gua untuk baca isu semasa. Maka gua akan buat hal sendiri.

Bila rasa boring, google tempat gua jenguk. Gua akan klik pada imej dan search gambar Anwar Ibrahim. Sajer nak tengok gambar-gambar terkini beliau yang orang muat naik. Adalah beberapa gambar yang gua suka. So.. Gua letak dalam entri ini untuk tatapan kita semua.

Sila la komen kawan-kawan gambar anugayrah tuhan bak kata Kak Wan.

1 comment:

Anonymous said...

Muka mcm penyangak jer Nuar babi ni..