About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, August 15, 2012

Usaha Murni Ustaz Nasaruddin Ditolak Pemuda PAS Bachok!


Gambar Ustaz Nasaruddin bersama YAB Datuk Najib Razak bertemu ulamak terkenal Arab Saudi yang tersebar di laman sosial mula menjadikan orang PAS sasau. Pemuda PAS Bachok umpamanya telah mendesak YB Ustaz Nasaruddin meletakkan jawatan beliau sebagai MP Bachok.

Inilah mainan juak PAS syiah. Mereka pantang melihat usaha umat Islam bersatu atau berbaik sesama Islam. Mereka lebih gemar jika orang Islam bersatu dengan kafir DAP yang menolak Islam untuk sama-sama menghancurkan bumi Islam. Nampaknya usaha Ustaz Nasaruddin untuk menyatukan umat Islam di bumi Malaysia sukar dicapai. Pasti ada sahaja manusia yang bertuhankan syaitan iblis untuk mengagalkanya.

1 comment:

Anonymous said...

Sudah pasti Parti Ajaran Sesat (PAS) tidak dapat menerima penyatuan ummat Islam. Parti yang diterajui oleh Al Imam Wali Terumpah Tuan Guru Sheikh Al Iblis Nik Najis sudah pasti tidak dapat menerima sekiranya ada dikalangan orang kuat nya yang ingin kembali kepada ajaran Islam kerana dah memang dasar setan pun menentang kesatuaan ummah..wallahualam