About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, August 5, 2012

Alert!!! Video Seks Nik Aziz Bakal Dicipta Oleh Cybertrooper Pembangkang!!


Semakin hampir dengan PRU13, perang maya semakin kritikal. Pemain maya akan guna apa cara sekalipun untuk mencorak emosi para pengundi terutama pengundi atas pagar.

Terkini, Nik Aziz akan dijadikan watak utama untuk mencari undi simpati daripada golongan atas pagar. Difahamkan trooper pembangkang akan jadikan Nik Aziz sebagai mangsa terbaru kepada BN melalui skrip yang bakal mereka cipta.

Dilaman facebook, mereka ini telah mendaftarkan akaun atas nama Azizah Sabariah Nik Anwar yang kononya pemilik FB ini adalah penyokong kuat BN. Tetapi hakikatnya ianya hanya tipu helah bagi mengaburi pemain FB lain.

FB yang menggunakan nama Azizah Sabariah Nik Anwar sebenarnya adalah milik pembangkang. Pemilik FB tersebut mula meniup yang video skandal seks Nik Aziz bakal keluar tidak lama lagi.

Pembangkang percaya, jika video seks Nik Aziz yang bakal keluar benar-benar wujud, orang ramai akan membenci BN. Maka sebab itulah, trooper BN akan cipta video skandal seks Nik Aziz dan akan sebarkan melalui laman maya.

Ketika itu pengundi terutama yang atas pagar pasti akan simpati terhadap Nik Aziz. Mereka akan kata BN fitnah ulama dengan mencipta video seks Nik Aziz.

Apapun, BN harus bersedia dengan lebih awal. Trooper pembangkang akan jadikan Nik Aziz sebagai bahan utama dalam gerak kerja kempen kotor PRU13.

Usaha yang dimainkan oleh trooper pembangkang ini nampaknya seolah mereka mula ketandusan isu untuk menyerang apabila segala transformasi yang dilakukan oleh BN mula diterima rakyat. Mungkin video seks Nik Aziz ciptaan mereka sendiri ini adalah jalan terakhir untuk jatuhkan BN.

Video ciptaan mereka ini bukan sahaja memburukkan imej BN, tetapi mampu menutup segala salah laku seks Anwar Ibrahim selama ini. Trooper pembangkang tidak lagi takut pada dosa dan pahala asalakan mereka berjaya rampas Putrajaya.

Apapun, buat trooper BN, yakinlah pada diri kita bahawa Allah sentiasa dipihak yang benar. Percayalah bahawa yang hak pasti berdiri dan yang bathil pasti tumbang dengan kehendak Allah.

Biarlah mereka bermain cara kotor asalkan kita ikhlas dalam perjuangan. Bukanya mudah untuk menegakkan agama Allah serta menjaga keamanan negara. Setiap perjuangan itu pasti sahaja ada cabaranya. Sama-sama kita nantikan video ciptaan trooper pembangkang yang bakal keluar nanti.

1 comment:

Anonymous said...

Tokguru. Saya mohon untuk copy dan sebarkan.