About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, July 10, 2012

Video Ekslusif!! Blogger MiloSuam Terlibat Dalam Kes Serangan Lelaki Pedang Samurai DI Kompleks JPM?



Tahniah kepada Waris Amp yang telah menghasilkan video yang sangat hebat ini. Mungkin benar mungkin juga kebetulan teori yang wujud dalam video ini. Apapun, mungkin pihak PDRM boleh mengheret blogger MiloSuam untuk turut membantu siasatan kes tersebut.

Tetapi pelik juga, kenapa MiloSuam orang pertama yang boleh ada video asal dan upload dalam youtube menggunakan akaun dia? Apapun gua fikir positif, mungkin blogger MiloSuam ada hal nak jumpa YAB PM masa tu. Kenapa pula arwah menjadikan MiloSuam antara ikon yang beliau gemari? Jawapan dia, mungkin MiloSuam antara blogger yang terhebat di atas muka bumi ini.

Tetapi teori tetap teori. Untuk mendapatkan kesahihanya, hanya blogger MiloSuam sahaja yang boleh beri jawapanya. Jika benar ada konspirasi antara MiloSuam dengan si arwah yang mengamuk, tindakan susulan amat diperlukan supaya perkara ini tidak lagi berlaku untuk kali kedua dan seterusnya.


1 comment:

Anonymous said...

Petikan dari blog Jaya Negara yang ternyata menyanjungi Mantan PM.:
"Dr Mahathir pernah dikafirkan semasa mengusulkan pendapat supaya Alquran diubahkan kepada banyak bahasa supaya mudah dipelajari. Hariini cuma ada terjemahan kebahasa-bahasa lain. Terjemahan tidak sama. Itu bukan yang Dr Mahathir maksudkan. Ia berbeza dengan kitab Injil telah lama diubah dan Wal hasilnya Kristian dianuti lebih dari 2.2 bilion penduduk Dunia. Penat orang tua ni menjawap. Dr Mahathir satu-satunya manusia berjiwa besar yang aku temui diMalaysia hingga hari ini. Jika dia masih mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia pasti aku amat-amat bersetuju."