About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, July 19, 2012

SMS Punca PAS Bakal Tumbang Di Kelantan.


Kebodohan Husam Musa makin terserlah apabila penipuan dan korupsi beliau dalam kerajaan negeri Kelantan mula tersebar. Husam Musa yang dikatakan bakal menjadi pengganti kepada Nik Aziz sebagai Menteri Besar Kelantan mula menggelabah apabila satu persatu keburukan dan kejahatan beliau mula didedahkan.

Jika difikir balik, mana mungkin maklumat yang terperinci dengan kejahatan Husam boleh tersebar jika tidak ada sumber dari orang yang paling hampir dengan Husam Musa. Apakah ini salah satu usaha musuh dalam selimut Husam musa yang unya kerja. Pernah angin bertiup yang mana ada dalam kepimpinan PAS Kelantan yang cuba menjatuhkan kredibiliti Husam Musa agar cita-cita Beliau untuk menjadi MB Kelantan gagal.

Husam yang sebelum ini dikatakan bersih dari segala korupsi akhirnya tersungkur apabila isu Dinar Emas yang ada unsur penipuan mula terbongkar. Begitu banyak isu-isu yang melibatkan Husam Musa dan ianya gagal untuk Husam menafikanya. Allah maha adil, selama ini Husam yang banyak mengutuk serta mengeji UMNO dengan masalah rasuah dan sebagainya, telah memakan diri beliau. Pergi mampos la kau Husam.

1 comment:

Anonymous said...

Mat Sabu pun tersenyum gembira...