About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, July 25, 2012

Panas!! Lagi Video Sulit Memalukan Pemimpin Pembangkang!!

Hiasan.

Tajuk nak kena hangat baru la u all nak klik gua punya blog. Tetapi niat gua baik sebab nak ajak kita semua tengok video, bagaimana Seorang Ustaz bercakap bohong. Ini pastinya memalukan seluruh juak pembangkang. Gua pun turut malu dengan kejadian ini, kerana sudah pasti orang bukan Islam cakap, muslim suka berbohong. Kalau seorang yang bergelar Ustaz boleh bercakap fasikh dan menipu, inikan muslim lain yang bukan seorang Ustaz. 



Sangat memalukan dan menjengkelkan apabila seorang Ustaz yang mempunyai pengaruh tersendiri bercakap bohong demi sebuah kuasa dunia. Ingatkah dia kepada mati? Tahukah dia tentang hukum Allah terhadap golongan yang fasikh. Pastinya dia lebih arif tentang hukum hakam tersebut. Mengapa beliau terus menipu walaupun tahu tentang hukum dan hakam? Iblis yang bernama Azazil bersumpah, dia akan sesatkan keturunan Adam a.s sampai bila-bila. Gua tidak kata Nasaruddin sesat, tetapi biarlah video yang dibawah ini pula berbicara.


Hadirin sekalian, sempena bulan yang mulia ini apakata kita renung sejenak tentang 5 perkara ini. Muda sebelum Tua, Lapang sebelum sempit, Sihat sebelum Sakit, Kaya sebelum Miskin, Hidup sebelum Mati. Apakah waktu-waktu itu kita mahu mengisi dengan perkara-perkara yang tidak berfaedah. Apakah kita ini seorang manusia yang lagi hebat dari kuasa Allah. Kenapa perlu kita ego kononya kita lah hebat segala-galanya. Jangan sampai saat kita mati, syaitan yang paling hampir dengan kita. Wasalam.



No comments: