About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, July 21, 2012

Haiyak!! 2 Hari Pakai Tudung Dapat Title Ustazah. Ustaz Kazim Elias Tembak @abby_abadi112!!



Kesian aku dengan Ustazah Abby Abadi ni. PAS telah mempergunakan Abby sebagai "crowd puller" setiap kali ceramah umum diadakan. Sebagai mukadimah setiap kali ceramah, maka Abby Abadi dilacurkan sekitar 20 hingga 30 minit untuk berucap supaya yang hadir berpuas hati. Peluang itu digunakan sebaiknya oleh Abby untuk mengutuk dan mengeji kerajaan Barisan Nasional.

Terkini Abby telah umumkan berdaftar sebagai ahli PAS seumur hidup. RM100.00 Abby bayar untuk nilai taubat nasuha beliau. Cukup ke ilmu di dada Abby untuk menyampaikan ilmu kepada orang ramai. 2 hari masuk PAS dah dapat tauliah ker untuk mendidik anak bangsa Melayu Islam? Kesian sama lu Abby.

Sepatutnya Abby kena sedar siapa diri beliau selama ini. Apakah selama ini pihak kerajaan pernah mengeji beliau atau mengutuk beliau ketika beliau hanyut dengan dunia hiburan? Pihak PAS ada ler mengeji dan menghina kehidupan seorang artis. Tetapi bila 2 hari pakai tudung, Abby mula bercakap yang orang lain semuanya tidak betul. Harkk Tuiihh!!

Gua lansung tidak kisah Abby nak berubah ke arah yang baik, bahkan gua menyokong penuh dengan perubahan itu. Tetapi janganlah hanya berubah secara fizikal hakikatnya rohani beliau semakin busuk dan keji dengan membenci orang lain kerana sedikit dendam.


Jangan Hipokrit

No comments: