About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, July 24, 2012

Foto @abby_abadi112 Yang Menggemparkan Malaysia Hari Ini!!


Mana mungkin seorang Ustazah asuhan YB PAS memperlekehkan hukum hakam agama Islam. Abby cuba memperlekehkan hukum hakam Agama berhubung dengan isu wanita mencukur kening. Dalam twitter beliau Abby seolah tidak ambil peduli dengan perbuatan mencukur kening sebagai muslim sejati.

Inikah nilai seorang ustazah PAS yang siang malam subuh senja menyampaikan ceramah kepada masyarakat umum? Betul kata ustaz Kazim Elias, baru pakai tudung 2 hari dah pandai bagi ceramah agama. Al-Quran pun belum khatam, dah diangkat menjadi Ustazah.

7 comments:

Anonymous said...

Hoi tokguru. Ko ni pehal? Asyik duk serang abby jer? Ko dah x der kejer lain ker? Taubatlah tokguru. Sial jer ko ni..

TOKGURU86 said...

Ada gua kesah? Sambil tangan atas bahu mata pandang atas..

Anonymous said...

Anon 4:08 tu penjilat jubur Abby kot.

Anonymous said...

aku tadak hal jilat jubur abby abadi mantap siot.....sedap kot jilat jubur ppuan dr jubur laki mcm anwar... puuuihh

BABY AYAH said...

Kalau dah Allah bukakan hati Abby untuk menjadi perempuan yang baik kita sepatutnya bersyukur tambah lagi umat yang berlandaskan Tuhan yang SATU...ni tak asyik nak memaki, nak hamun, cakap benda 2 tak elok...tu kat belakang abby ramai lagi yang hidup terumbang ambing x de tujuan...daripada korang bising kat abby baik korang bisingg kat Zarina Ann, Mislina Mustafa, Lana Nordin...setakat mampu tulih....tu yang patut kita bisingkan....dah org nak jd baik susah...yg tak baik pulak...renung renungkanlah

Anonymous said...

Watak2 seperti Abby ini wajib ditentang kerana jika ia dibiarkan, Islam akan menjadi bahan momokan...

Apabila orang yang tandus ilmu ugama tiba2 datang untuk mendekati Islam, itu suatu petanda yang amat baik... NAMUN., seandai orang itu kemudiannya diangkat sebagai seorang ustazah.., berceramah sana-sini BUKAN menceritakan pengalamannya diri dia sendiri.., sebaliknya dia yang MENGHINA orang lain atas nama Islam, SELEPAS dia berjinak dengan Islam, itu adalah suatu petaka kepada Islam. Islam bukan begitu.

Nak kembali kepada Allah., bertaubat nasuha lah.., dan carilah pelajaran ugama Islam dari guru yang mursyid.., BUKAN dari Parti Pas.

BABY AYAH said...

Kalaulah begitu bagai disangka..kita doakan agar abby ikhlas dalam memperjuangkan apa yg di perjuangkannya sekarang....