About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, July 30, 2012

@abby_abadi112 Makin Sesat?


Perjuangkan agama Allah biar jemaah PAS menjadi saksi? Hermm.. Abby ni bertwitter pakai akal ke tidak? Main sedap jer tulis. Apapun gua cuba bersangka baik yang bukan Abby yang update twitter tersebut. Mungkin Lim Guan Eng admin kepada twitter beliau.

Dalil mana agaknya dia guna dengan berkata jemaah PAS saksi kepada pejuang Islam? Apakah Allah akan merujuk kepada juak PAS untuk tentukan syurga ataupun neraka kepada Abby. Kalau ilmu cetek, jangan cuba menduga laut yang dalam. Bodoh mengaku jer kita ni bodoh.

3 comments:

Anonymous said...

Ostazzzaahhh !!!!

Anonymous said...

Bodo x belajar, pandai mengalahkan ustzah yang belajar ilmu agama dan bidangnya.

Anonymous said...

inilah pengikut.dajal. kalau kita beriman mesti percaya dengan hari kiamat dan wajib belajar tentang ilmu kiamat ini melalui surah seperti ad dukhan. di jelaskan bahawa dajal ni pada awalnya amat pandai berdalil, pandai dalam segala hal agama utk. mempengaruhi pengikutnya sehinggakan ramai yg akan menyangka dia ni nabi.pabila pengikutnya bertambah ramai dan taksub dia akan mengaku dirinya allah dan turunlah dukhan atau asap menyelubungi dunia pada pertengahan ramadhan. asap ini akan mencacatkan muka dajal sehingga matanya rosak sebelah dan timbul perkataan kafir di dahinya. pada masa itu syurga yg dijanjikan adalah neraka yg sebenarnya sehinggalah isa a.s membunuh dia di gerbang berhampiran baitulmuqadis. di nyatakan bahawa dajal akan datang dari.negara sebelah timur manakala imam.mahadi.akan dilahirkan di mekah iaitu dari keturunan nabi muhammad s.a.w. memang di padang mahsyar nanti tiada merit utk orang PAS sebab apa yg mereka ajar gua rasa dah hampir sesat dan tidak sama dengan apa yang pernah di ajar dan di terangkan oleh nabi kita.