About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, June 8, 2012

Terkini!! PAS Halang Muslim Jalankan Ibadah Haji.




Betulkah ini adalah atas desakan DAP yang anti Islam? DAP yakin hanya keldai PAS sahaja mampu untuk menjalankan kerja gantung poster, sebar fitnah, bakar banner, dan sebagainya. DAP hanya tunggu mendapat kuasa dan yang bodoh adalah PAS sehingga sanggup menghalang ahli mereka daripada menjalankan ibadah rukun Islam yang kelima.

Semenjak PAS menukar dasar negara Islam kepada negara kebajikan, hukum islam tidak lagi menjadi keutamaan mereka. PAS lebih sanggup mengutamakan rakan parti dalam pakatan biarpun hari ini jelas DAP menentang Islam.

-Karpal Singh Penjadi Penghalang?-

9 comments:

Anonymous said...

Hambik ko.. ini semua agenda komunis DAP untuk halang orang Islam jalankan ibadat haji.

Anonymous said...

celako celako celako mung PASik

Anonymous said...

Kalian lah orang yang dangkal ilmu, belajar dulu sebelum mengata orang fasik dan celaka. Haji itu cuma sekali wajib bagi yang mampu. Tahukah kalian,even bagi org yang belum kahwin, jika ada duit, lebih afdal kahwin dulu berbanding pergi haji. Walaupun haji rukun yang ke lima, dan kawin itu bukan rukun. Walaupun nama tokguru, tuan blog ini telah mencemar nama gelaran bagi orang yg berilmu, kerana ternyata pengunjungnya jahil lagi dangkal.

Anonymous said...

Anon 5.06PM

Masalahnya maner lebih penting HAJI KE UNDI ????

Anonymous said...

Sebenar jer dia yg jahil.banggang.

Anonymous said...

Aku rasa ko yg dangkal..ini bkn masalah mampu atau tidak ini masalah orang yang dah boleh pergi tapi dihalang pergi untuk utamakan keduniaan..ko ingat orang pas pis pus saja ke yang ramai perga haji orang umno lagi ramailah..apalah bodoh piang sangat ko ni..ko yang sebenarnya dangkal sedangkal dangkalnya kerana tak faham isu yang dibincangkan..tapi apa nak heran semua orang tahu orang2 hamPAS ni mmg baghal2 belaka..PAS..PARTI AJARAN SESAT..

Anonymous said...

Tak baik cakap org pas begitu. Mengikut nabi depa jesus christ dan kitab pas, buat haji cuma melancong je. Undi lebih baik sebab sebab habuan dunia nikmat sebenarnya dan hidup dengan naikmat dunia sakali je..Jadi jangan marah depa kerana itu hak ugama depa.

Takut melePAS said...

Org2 PAS yg terlalu taksub dgn parti tu IQ nya dibawah paras sifar (0), jadi jgnlah marah mrk. Nanti mrk terfikir-fikir tercengang-cengang apa org lain cakapkan ttg mrk, mrk pun langsung tak pasti. Kesian ...

Anonymous said...

Anon 5.05pm... bangang sungguh kenyataan hamba... mcm budak tadika...