About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, June 6, 2012

Tarian K-POP Di Majlis PKR Akhirnya Terjawab. Salah UMNO?


"Assalamualaikum salam sejahtera buat semua facebooker sekalian. Saya Khairul Zadzmi Bin Ramli mewakili AMKPP ingin menjelaskan mengenai video tarian pada majlis Bertam Nite anjuran PKR Pulau Pinang. Di sini jika anda menonton video itu jelas terpampang sedikit banner tertulis TARIAN TRADISONAL seperti kami anjurkan di mana-mana majlis iaitu tarian India, Cina dan Melayu. Pihak penaja telah dengan sengajanya mencemarkan majlis ini yang membuatkan Timbalan Ketua Menteri 1 merangkap ADUN Penanti Dr. Mansor Othman terkejut biawak sehingga tamatnya tarian ini muncul di atas pentas pihak pengacara majlis yang telah menjelaskan tentang perkara ini. Jelas pihak penaja dengan sengajanya telah mensabotajkan program ini. Jika masih ada keraguan boleh hubungi saya di talian 012-4607557. AMK Permatang Pauh."

1. Di atas adalah kata-kata yang dikeluarkan oleh AMK Permatang Pauh yang juga pelaksana kepada program tarian seksi dalam Majlis Bertam Nite anjuran PKR Pulau Pinang.

2. Penganjur cuba salahkan penaja atas isu yang berlaku. Persoalan yang timbul, adakah penaja yang mengatur urus majlis ini. Kenapa penaja boleh main peranan dalam majlis ini? Sepatutnya penganjur lebih tahu apa aktiviti yang akan dijalankan. PKR bohong.

3. Katanya Timb. Menteri terkejut biawak bila penari bogel ini naik pentas. Tetapi Timb. Menteri masih berada di situ sehingga tarian selesai. Kenapa penganjur tidak HOLD terus tarian seksi kalau benar ini adalah sabotaj.

4. Kenapa tidak salahkan UMNO seperti mana PKR pernah tunding jari kepada UMNO berhubung isu video seks Anwar dan Azmin ali? PKR adalah Parti Kencing Rakyat.

4 comments:

Anonymous said...

Memang sial PKR ni. Salah sendiri bukan nak ngaku. Asyik salahkan orang lain. Pergi mampos la PKR.

Aku kesian kan PAS yang terus jadi buta tuli kerna duk ikut sangat telunjuk Anwar dan Azmin Ali.

Anonymous said...

x nampak pun mana yang di katakan tarian tradisional kat banner tuh... x pasan la....

Anonymous said...

puak PR ni memang hampehh.. lah

Pas lagi hampeh, siang malam jadi budak suruhan nak lagi tepat balaci PKR dan Dap.. sudah2 lah tu..sampai bila nak jadi barua Pas oii...

Anonymous said...

Kita tengok kat akhirat siapa yang betul :)