About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, June 30, 2012

Masyallah... Kenapa Perlu Fitnah Keji Untuk Jatuhkan Pemimpin?

Gambar Fitnah Media Pembangkang.
Dunia mungkin menghampiri akhir zaman. Budaya fitnah semakin menjadi-jadi dikalangan orang Islam itu sendiri hanya kerana ingin merebut keduniaan. Mencari keburukkan orang adalah lebih mudah dari berkata perkara baik-baik tentang orang lain. Rekayasa fitnah terus menerus untuk menghancurkan kehidupan individu orang lain. Najib dan keluarga akan terus difitnah oleh media upahan pembangkang kerana ingin mengangkat seorang peliwat sebagai pemimpin negara.

Apa yang menjengkelkan dikalangan media pembangkang, mereka tidak percaya cerita yang sahih. Walaupun secara terang-terangan pemimpin mereka melakukan kesalahan moral, cukup dengan segala video, gambar yang tidak di edit bahkan jelas wajah pemimpin agungan mereka tetapi mereka akan terus menafikanya. Tetapi untuk burukkan Najib Razak, mereka sanggup mencipta kepalsuan dan sebarkan dalam laman maya.

Gambar Sahih Azmin Ali Ahli Parlimen Gombak.
Pembaca yang budiman... fikir-fikirkanlah apa yang telah berlaku terhadap muslim di Malaysia hari ini. Apakah ini semua agenda jahat yang mempunyai perancangan yang rapi oleh kafir harbi yang ingin melihat perpecahan muslim di Malaysia. Janganlah kita menyesal kemudian hari bila mana ketika itu muslim dikuasai oleh kafir yang menentang Islam habis-habisan.

-Tolak Anwar, Bangkit Islam-

No comments: