About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, June 27, 2012

Masyallah!!! Apa Salah Si Bapa Hingga Anak Kafirkan Beliau?



Sudah pasti jauh di sudut hati si bapa beliau menyesal mempunyai seorang anak yang terlalu taksub terhadap parti melebihi kasih sayang kepada orang tua. Sepanjang tempoh si anak membesar, bukankah si ayah yang membanting tulang mencari sesuap nasi untuk anak-anak. Tetapi bila usia makin meningkat dan mengenali dunia politik, seorang anak yang selama ini dibesarkan dalam pelukan seorang ayah sanggup mengkafirkan ayah kerana tidak sehaluan ideologi politik. Apakah PAS menjamin si anak ke syurga walaupun berkelakuan kurang ajar kepada orang tua? Hanya Allah yang maha mengetahui. Semoga kita dijauhi dengan perkara seumpama ini.

4 comments:

Anonymous said...

Kerana amanat haji hadi, banyak keluarga porak peranda. Haji hadi keluarkan amanat sesuka hati tanpa memikirkan implikasinya. Hari ini amanat itu tidak lagi relevan apabila prinsip negara islam berubah menjadi negara kebajikan. Haji Hadi bersalah pada ramai orang.

Anonymous said...

Payah bila manusia taksub kepada parti. Sanggup bercerai berai kerana masing2 igt dia yg betul org lain salah. Sebab itu tidak mustahil PAS ngan UMNO gagal untuk muzakkarah.

Anonymous said...

Jangan kita lupa Al-Maunah & Peristiwa Memali merupakan produk Amanat Haji Hadi dan PAS amnya.

QalamQabut said...

He heh hehhhh... Tu baru betoi2 bapak kapiaq.

Tapi sayang banyak lagi yang tak sedaq-sedaq. Padahai nak betobat tu bukan susah sangat. Kalau dah tau kita sesat barat, dah betobat, aku percaya dia dah tak tengok ke barat lagi. Penyakit ni bukan macam jilat juboq bos, yang selalunya bersifat ketagih. Kalau tak dapat juboq bos, juboq anak bos pun dia jilat.