About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, May 22, 2012

Wajib Baca!! Buat Zamhuri NKP Kampar. Anda Mungkin Sudah Terlambat!!

Sebelum gua mengulas lanjut tentang isu NKP bahlul Kampar ini, mari kita lihat dulu video dibawah apa yang berlaku kepada Zamhuri NKP Kampar bertarikh 19/05/2012.


UMNO diludah, dicerca, dimaki oleh Zamhuri berikutan kecewa apabila projek pasir yang beliau mohon tidak lagi diluluskan. Gua mungkin boleh menerima perbuatan meludah atau mencerca UMNO oleh Zamhuri jika UMNO ini menghalang beliau dari melakukan ibadah solat ataupun UMNO memusuhi Islam. Tetapi kalau Zamhuri nak menghina UMNO kerana beliau gagal untuk mendapatkan projek pasir kemudian di ALI BABAkan, memang Zamhuri yang sepatutnya di ludah.

Gua ada mengikuti isu Zamhuri ini dengan beberapa orang lama dalam UMNO di Perak. Gua tidaklah mengenali secara rapat siapa Zamhuri ini dan kalau macam ini lah perangai seorang NKP Kampar adalah lebih baik gua tidak perlu kenal beliau. Kenapa gua bercakap soal Ali Baba? Gua ada bertanya kepada salah seorang pemimpin UMNO Perak, apa komen beliau terhadap isu Zamhuri? Pemimpin itu berkata, "Berapa buah lori yang Zamhuri ada sepanjang dia menjalankan projek pasir? Dan berapa buah mesin sedut pasir yang Zamhuri ada?". Gua tanya lagi, kenapa tuan cakap begitu? Lagi balas pemimpin itu, " Kalau setakat nak lobi projek pasir kemudian jual pada orang lain, itu bukan membantu untuk bangunkan bangsa Melayu tetapi mengkhianati amanah yang diberikan".

Patutlah NKP Kampar ini sawan babi, rupanya gagal mendapatkan komisen hasil dari melobi projek pasir untuk orang lain. Gua akan cuba siasat kemana perginya projek Zamhuri selama ini. Mungkin tindakan Zamhuri ini boleh dianggap melampau yang keterlaluan. Katanya Zamhuri sudah malu dengan perbuatan beliau seperti video di atas. Sila tonton video yang di bawah:


Telajak perahu boleh diundur, telajak kata menghina parti keramat Melayu Islam tanggunglah akibatnya. Buat YAB Dato' Seri Dr. Zambry Abd Kadir yang gua hormati, tindakan harus setimpal diberikan ke atas NKP Kampar yang kurang ajar ini. Biarkanlah beliau membawa obor perjuangan beliau bersama DAP laknatullah. Kita lihat sejauh mana dia boleh bantu bangsa Melayu dalam DAP. Dasar NKP yang tidak sedar dek untung. Harkkk Tuihhh!!!

Akhir kata, gua juga adalah ahli UMNO Cawangan Dataran Merdeka Kuala Lumpur yang tidak pernah melobi untuk mendapatkan kontrak membersih dataran merdeka. Tetapi tidak pernah walaupun sekali gua nak mencerca UMNO parti keramat Melayu Islam. Wasalam.

-Jom Lancar Gerakan Ludah Zamhuri-

3 comments:

Anonymous said...

wahai nkp anjing..aku klu jumpa ko ni aku ludah jew muka ko...ko tak ada harga diri dan x layak jadi pemimpin kami..jadi pemimpin ibu tunggal je bleh lah pas ni

Anonymous said...

Mcm ni pnyer org pn ader ker? X layak jd pemimpin..!

Anonymous said...

cawangan ko tu cawangan hantu...