About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, May 15, 2012

Video @NajibRazak Di Salak Anjing.



Video di atas menunjukkan kepada seluruh manusia di dunia ini bahawa manis terdapat manusia yang berperangai seperti anjing. Ini semua adalah hasil sumbang mahram Anwar Ibrahim dan Ambiga Lesbian. Jika Malaysia adalah sebuah negara yang cukup dihormati oleh segelintir negara yang masih membangun dan juga negara maju, tetapi hakikatnya mentaliti segelintir rakyat Malaysia masih berada di tahap anjing murahan. Mungkin ini sahaja langkah yang terbaik harus diambil mereka ini untuk menumbangkang kerajaan BN pada PRU13. Tetapi percayalah, dengan video ini sebenarnya menggambarkan kepada kita bahawa penyokong Anwar Ibrahim adalah mereka yang kurang ajar sekaligus menimbulkan kebencian rakyat Malaysia terhadap Pakatan Rakyat.

Dalam video tersebut, didapati segelintir anjing upahan Anwar dan Ambiga yang berada di London cuba menjatuhkan imej Najib berikutan tuntutan pilihanraya yang bersih. Tetapi di mana fakta yang menjelaskan bahawa selama ini pilihanraya negara Malaysia berlaku dalam keadaan kotor? Apakah dengan kemenangan PR di 5 buah negeri pada PRU12 seperti Kelantan, Kedah, Penang, Selangor dan Perak hasil daripada pilihanraya yang kotor? Apakah BN sendiri yang menafikan kerusi 2/3 sewaktu PRU12? Jika benar pilihanraya negara kita berlaku tidak adil, kenapa BN tidak dapatkan 2/3 masa PRU12? Ada sesiapa juak PR boleh jawab?

Sebenarnya bukan pilihanraya yang mereka fokus. Anwar yakin yang PRU13 akan memihak kepada BN. Maka sebab itu Anwar akan cuba menghuru-harakan keadaan negara Malaysia. Anwar ingin lihat semua pihak samada pemimpin atau rakyat hidup dalam kekacauan. Sebelum menjelang PRU13, Anwar Ibrahim akan pastikan yang Malaysia akan huru-hara sebagaimana pernah berlaku pada 13 Mei 1969. Suntingan video di bawah mungkin menjawab kepada apa yang berlaku dalam video di atas. Anda nilaikan sendiri..

No comments: