About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, May 2, 2012

Skandal Seks Azmin Ali, Apa Kenyataan Shamsidar? Baca sini.



Sayu Seorang Isteri Bila Kenang Suami Yang Curang

“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”  demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.

Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.

Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. FMK

TG86: Berikut adalah kenyataan yang keluar dari mulut isteri kepada Azmin Ali yang telah terkantoi skandal seks dengan seorang wanita yang tidak dikenali identitinya. Inilah nasib insan bergelar wanita. Menjadi mangsa keadaan dek kerakusan sang suami. Selepas Kak Wan yang terpaksa menanggung derita kerana miliki suami biseksual seperti Anwar Ibrahim, kini giliran Shamsidar pula terpaksa redha dengan nasib yang hampir sama. Tetapi adakah Shamsidar kisah semua perkara ini? hehehehe...

No comments: