About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, May 28, 2012

Projek Lebuhraya Rakyat Kelantan. Rakyat Kena Bayar.

Derma Untuk Projek Lebuhraya

Lebuhraya KL ke Kelantan adalah perkara yang lama dinantikan oleh rakyat Kelantan khasnya. Tetapi apakah benar projek yang Husam dan Kroni ini untuk menjaga kebajikan rakyat? Kenapa perlu minta duit rakyat untuk buat lebuhraya? Pelik serta ajaib. Setelah 22 tahun PAS memerintah Kelantan, kenapa projek ini baru di umum bila menjelang PRU13?

Tiada Sambutan Sekitar Pelancaran Projek

Gua masih ingat pada peringkat awal pemerintahan BN yang ingin memperkenalkan sistem lebuh raya di Malaysia. PAS antara yang menentang kuat projek tersebut. Kononya projek ini adalah satu pembaziran duit negara. Kenapa perlu ada lebuhraya sedangkan sudah ada jalan untuk bergerak. Mungkin melihat banyak nikmat diperolehi rakyat hasil pembinaan lebuhraya oleh kerajaan BN, kini PAS pula menjilat ludah sendiri. Apakah ini bukan pembaziran? 
 
Terus Minta Derma

Rakyat bayar cukai kepada kerajaan negeri. Selama 22 Tahun kerajaan negeri kutip duit rakyat Kelantan, kenapa masih minta derma untuk projek lebuhraya ini? Betulkah duit ini untuk projek lebuhraya atau ianya akan masuk tabung parti PAS yang akan digunakan untuk kempen pilihanraya.

Jika projek lebuhraya ini BN yang buat, dan BN juga minta derma daripada rakyat, mungkin BN akan dihentam oleh PAS habis-habisan. Cukuplah PAS menipu rakyat Kelantan. 

psssttt... Gua dengar ini projek Husam Musa?.. Kaya la...

6 comments:

Anonymous said...

masyukkkk Husam.. kekekeke

Anonymous said...

gula-gula pilihanraya.. Acu wat besar jale pasir puteh nok g ko kota bharu gak dulu.. Duk kalut nok wat lebuhrayo hok oghe jare-jare guno. Jale hok oghe duk guno ari-ari lube banyok nok mapuh.. Baso gilo puok PAS ni..

nurwahida mahadzir said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ngoknya org yg tulis blog ni... teruslah buat camni yer... ingat satu jer yang sume org x bole nak buat apa2 termasuklah saya.... "kun fayakun" tu Allah punya.. jadi waspadalah...amin

Anonymous said...

kenapa perlu pertikai usaha kerajaan negeri nk buat lebuh raya?
biar la rakyat nk derma or tak... kalu xnk derma xyah bising.. xpayah guna hway... bangga sangat guna hway ade tol.. kroni hway dh untung pn still nk lanjutkan konsesi..

habis hasil royalti gas d plantar cakerawala pun kerajaan pusat xnk bagi.. umno negeri kelantan pn setuju royalti milik kerajaan negeri. pengerusi pertama petronas masih hidup ckp kerajaan kelantan berhak menuntut royalti..

Anonymous said...

saham akhirat tu bro. bayangkan berapa buah kenderaan lalu sehari. kalu 5ooo buah keta sehari lalu. kalau setahun beeribu....ribu...ribu...ribu... pahala la kau dapat..kalau makan tahun berjuta....juta.... juta... la pahala kau dapat. rebutlah peluang yang ada ini dengan menderma. kita datang dari allah dan kita pasti akan pulang kepadanya.