About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, May 13, 2012

Nizar Jamaluddin Hadir Ceramah UMNO.

Nizar Meroyan
Apa kes dengan bekas MB Perak yang juga Ahli Parlimen Bukit Gantang? Difahamkan beliau terpaksa meninggalkan ceramah beliau di Markas PAS Tualang Sekah Perak semata-mata untuk hadir ceramah UMNO di Dewan JKKK Kg. Tualang Sekah. Gua dapat maklumat ceramah PAS di Markas PAS hanya kehadiran seramai 30 hingga 40 orang sahaja. Mungkin sebab itu Nizar tidak ada selera untuk menyampaikan ceramah. Mana mau yeop bila jangkaan duit kutipan derma malam ini tidak seberapa mana. Itu yang lari awal-awal.

Malam ini ADUN UMNO yang juga EXCO kerajaan negeri Perak, YB Dato' Saarani menyampaikan ceramah di Tualang Sekah sempena sambutan ulang tahun UMNO yang ke 66. Beliau akan bongkarkan pembohongan Nizar Jamaluddin selama ini. Elok sangat YB, kebetulan Nizar ada depan tu.. biar pedih sikit telinga. Kalau dia nak nafikan apa yang YB cakap malam ni... silakan.. kita tengok dia berani ke tidak...

12 comments:

Anonymous said...

apa pulak agenda di komunis ni. apa ke halnya dia hadhir tu. agakny dia gian nak tengok crowd yang ramai kot.

Anonymous said...

hahahaha.. biasa ler.. orang bodoh..

Anonymous said...

Lar pulok. Dah serah tekok tu melih jorlarh... Nati lulu.

Anonymous said...

kahkahkah...hanafiah pucat lesi lepas nizar sampai terus tukar topik...apa kes??? penakut nizar ada kat situ??? kahkahakha

Anonymous said...

YB Mohammad Nizar ‏ @mbnizar
@abamjoni masa saya sampai hanafiah tngh godam saya kawkaw,bila nampak saya mnjelma,mukanya pucat & trus tukar topik

KAHKAHKAH...umno umno, sambutan 66 tahun pun menipu sejarah, woit hangpa parti yg pernah diharamkan...tahun sambutan pun boleh tipu..tak malu

Anonymous said...

Nizar Jamaluddin akan bertanding kerusi Parlimen Kampar pada PRU13. Dia sudah tidak berani utk terus kekal di Bukit Gantang kerana takut kalah. Nizar hny MP pada nama di Bkt Gtg. Kerja x pernah buat. Sebab tu takut nak kekal di sana. Sama juga DUN Pasir Panjang. Nizar tidak mahu lg kekal di situ sbb x pernah buat keja bantu rakyat sana. ADUN atas kertas tp tanggungjawab abaikan. Hehehe. Mampos la ko Nizar. Pergi ke Kampar pun sbb yakin yg cina akan bg undi pada dia nnt. Nizar mmg pembohong.. Harkkk tuihhh!!!

Anonymous said...

Nizar dah x betul dah..

Anonymous said...

Suka benor kome memaki orang yerr..menfitnah ya..kome ni..bertaubat sebelum terlambat..

Anonymous said...

Nizar pun kaki mengata org yeop..

budakbalun said...

hehehehe... Nizar gi ke ceramah ameno sebelum ke lokasi ceramah PAS... sudah2 dok melabun wehhh!!

wakkakaaa!

Anonymous said...

org umno nk cover line crite ni..
kesian org umno tu pucat lesi tgk muka nizar..tgh dok kutuk2 org,org tu trus smpai..ni lah dia parti yg penah dharamkan..lupe pada sejarah

Madie said...

terkedu wei.. Teloq terkesot masuk kedlm bila org yg nakmdikutuk ada depan mata. Nampak sgt Umno ni penakut dan pandai cakap belakan saja..

Warghkahkahkahkahkahkahkah...

Umno dah makin hilang talian hayat bila menipu jer kerjanya. Adun pun takdak kredibiliti, pucat lesi wei!!!!!