About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 25, 2012

Video Adegan Berahi - Semboyan Buat Rakan Blogger, Sila COPY EMBED Ini.

Salam sahabat blogger yang dikasihi sekalian. Sama ada anda suka atau tidak namun kebenaran mestilah kita pamerkan bagi memberikan gambaran lebih jelas kepada rakyat Malaysia apa sebenarnya perjuangan Mahasiswa yang berdemo tidor di Dataran Merdeka.

Adengan Berahi mereka berjaya dirakam dan rakaman tersebut telah siap dimuat turun didalam You Tube. Namun tidak dipertontonkan waktu ini kerana ingin mengajak rakan rakan Blogger yang lain bersama sama Gomo mempertontonkan kepada Rakyat akan Kejahilan mereka Pemimpin Pakatan PAS,DAP dan PKR dalam Seks Bebas yang dilakukan Mahasiswa Robot ini.

Justeru itu Gomo pinta rakan rakan Blogger untuk COPY EMBED You Tube ini dan letak di Blog masing masing dan SET kan TIME nya pada jam 2.00 petang ini. Kita akan keluarkan nya serentak bagi memberikan mesej jelas apa sebenarnya yang berlaku.

COPY EMBED DIBAWAH


-

Masukkan dalam HTML dan Setkan pada jam 2.00 petang ini. Kita akan bersama dalam memBERSIHkan mereka puak puak Pakatan Pembangkang ini. Biar mereka tahu kekuatan kita yang sebenar.

Jangan lupa kawan kawan Copy Embednya dan Setkan pada jam 2.00 petang. Rakyat Malaysia juga diminta untuk bersedia menyaksikan adegan BERAHI Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang diketuai Adam Adli ini.


Psssttt.. Remaja perempuan tersebut Bulu berserabut

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sumber: PapaGomo

2 comments:

PAPA GOMO said...

ok le ni boleh buat dah...hahaha
steady bro

TOKGURU86 said...

hehehehe.. tq bos.. Gua minta pertolongan Pas Beruk tadi.. hahaha.. TokGuru86 bodooo..