About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, April 29, 2012

Rakyat Perlu Tonton Video #bersih3 Ini.

/

 Punca Kereta PDRM Terbabas.

/

Anggota PDRM Di Belasah Rejim Perusuh.


Pagi ini gua membaca akaun twitter beberapa pemimpin pembangkang. Ada yang mengucapkan tahniah kepada para pendemo kerana berjaya membuat kekacauan di sekitar Kuala Lumpur semalam. Ada juga pemimpin pembangkang yang berkata bersih 3.0 berjaya mengumpul 200 ribu perusuh. Tetapi bila lihat laporan beberapa lidah media pembangkang, kebanyakkan hanya menganggarkan pendemo yang turus semalam sekitar 25 ribu sahaja. Apapun dua video di atas menjelaskan kepada rakyat bahawa Pakatan Pembangkang yang di kepalai Anwar Ibrahim amat terdesak untuk menawan Putrajaya hingga memaksa rakyat menyerang pihak keselamatan. (Anggota Polis yang dibelasah masih lagi tenat di ICU) semalam. Gua yakin pendemo yang membelasah pihak polis semalam tidak tahu agenda sebenar Anwar dan Ambiga. Mereka para pendemo mungkin gagal kawal emosi hingga sanggup bertindak kejam ke atas anggota polis.

Jika dilihat kronologi bersih 3.0 semalam, kekacauan hanya berlaku sejurus Anwar selesai menyampaikan ucapan. Saat dan ketika rusuhan berlaku, kita tidak lagi dapat melihat wajah-wajah pemimpin mereka. Ketika itu, Ambiga ker, Anwar ker, CheguBad ker, Mat Sabu ker.. Semuanya sudah lari lebih awal demi menjaga keselamatan masing-masing, dan yang menjadi anjing kepada mereka adalah pendemo seperti dalam video di atas. Pemimpin mereka hanya berada di situ sekitar 30 hingga 60 minit sahaja.


-BERSIH 3.0 Adalah Agenda Yahudi Untuk Gugat Islam Di Malaysia-

4 comments:

Anonymous said...

kenapala pemimpin pembangkang ni lps berucap,terus lari entah ke mana.kenapa tidak duduk barisan hadapan sekali bersama rakyat meredah masuk ke dataran merdeka.biar dpt rase asap dan gas pedih mata.ayat je power...tapi haprak je lbh.

Anonymous said...

Yer.. Mat Sabun Ambiga dan Anwar cakap jer lebih. Lawan tetap lawan, tetapi yg melawan rakyat yg bodoh.. Yang jadi mangsa rakyat yang bodoh. Anwar memang sial..

Anonymous said...

Sedih tau tak polis tu pun berperikemanusian kalo aku bertugas tu aku ade hak mempertahankan diri dan berhak melepaskan tembakan demi keselamatan diri

Anonymous said...

betol tu..