About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 26, 2012

Lim Guan Eng Istihar Peluk Islam?

YM Haji Lim Guan Eng?

SUMBER DAP:

Sumber mymassa di pejabat DAP baru saja memaklumkan kepada kami bahawa Lim Guan Eng bakal Memangku jawatan Yang DiPertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang. Perkara ini tidak dapat dielakkan kerana YB Salleh Man katanya menolak dilantik sebagai YDP MAIPP memandangkan kesnya di sebuah Kelab Malam di Medan bersama-sama Mat Sabu tempoh hari. Tiada masalah bagi LGE pakai kopiah putih, kata mereka...

Umat Islam di Pulau Pinang, khususnya PAS jangan tidur lena dengan isu ini. Janganlah beri ruang seinci pun kepada Lim Guan Eng memasuki arena Urusan agama Islam. Sudah tidak ada orang lain kah? YB Salleh Man sudah terjerat sama dengan Mat Sabu, sebab itu YB Salleh Man pergi berjumpa orang-orang UMNO baru-baru ne.

Kamu kena ingat, semasa DAP memerintah Perak, Ngah and Ngeh telah mendesak Tan Sri Harrusani supaya Wang Zakat diberi juga kepada orang Cina DAP. Mereka berdua tanya TS Harrusani, "...Tan Sri, apa pasal wang zakat yang banyak itu tak bagi sama orang bukan Islam. Kami mahu itu wang Zakat bagi juga kepada orang kami..."

Bersambung...he he he, bagi sikit-sikit noo, mahal noo bayar spy Dap ne, cibai betullah, tiap hari minta lebih.

Sumber: MyMassa

No comments: