About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 18, 2012

Eksklusif: Bila Samseng Masuk Parlimen.. Anwar Ibrahim Jadi Mangsa Sindiran.

Ahli Parlimen Kelana Jaya Samseng

Umun ketahui bahawa sekarang sidang dewan parlimen yang terakhir sebelum PRU13 sedang rancak berjalan. Menjadi kebiasaan di dalam sidang ada yang bergaduh ada yang berjenaka dan ada yang tido pun ada dalam dewan. Gua baru buka email pagi ini dan mendapat satu artikel berkaitan kebodohan salah seorang ahli parlimen PKR (seperti gambar di atas). Katanya MP tersebut seorang samseng jalanan yang bodohnya tahap cipan. Di dalam sidang parlimen berlaku sesi soal jawab antara samseng taik kucing PKR di atas dengan menteri belia dan sukan iaitu YB Shabery Cheek. Soalan yang di tanya oleh samseng Kelana Jaya tersebut seolah beliau ini seorang yang bodoh dan cubaan untuk menjatuhkan imej ketua mereka iaitu Anwar Ibrahim Isreal. Apa soalan dan jawapan di antara mereka berdua?

SOALAN NO. 421

Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.

Di atas adalah soalan yang ditanya oleh samseng Kelana Jaya kepada menteri belia sukan yang dengan maksud yang mudah "Apa cara kerajaan untuk elak anak muda hari ini dari turut menjadi hamba seks seperti Anwar Ibrahim?". Soalan yang ditanya oleh Kelana Jaya sekaligus memperlihatkan bahawa beliau juga percaya bahawa Anwar adalah kaki peliwat serta hamba seks bebas. Kesian Anwar Ibrahim... Ada anak buah pun, samseng bodoh tahap cipan.

Anwar Ibrahim Hamba Seks

Apapun gua tetap puji jawapan balas yang diberikan oleh Menteri Belia dan Sukan kepada samseng taik kucing Kelana Jaya. Jawapan ini juga terkena juga pada batang hidung Anwar Ibrahim. Ha ha ha..

JAWAPAN

Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.


Gua "code" ayat yang bertulisan biru itu kerana ini amat bertepatan ditujukan kepada Anwar Ibrahim. Cuba kita baca beberapa kali apa mesej yang cuba disampaikan? hehehe.. Jika ikut pemahaman gua yang mendapat A dalam subjek Bahasa Melayu.. Ini yang gua paham. " Mana mungkin kerajaan BN mampu mengawal nafsu Anwar Ibrahim untuk meliwat atau melanggan pelacur kerana kita tidak boleh mengawal beliau 24 jam pagi petang siang malam.. kita juga percaya yang Anwar Ibrahim punyai kemampuan yang luar biasa di atas ranjang walaupun sudah menjangkau umur 60 tahun. Beliau masih mampu melipat paha pelacur cina untuk memuaskan nafsu seks beliau" . Hahaha.. Malu ko Anwar. Disebabkan anak buah samseng ko yang gatal mulut akhirnya ko yang menjadi mangsa sindiran dalam dewan parlimen.

Anwar Punyai Kebolehan Seks Luar Biasa

Apapun, buat MP Kelana Jaya, jangan sesekali tanya soalan seolah "sudah gaharu gerhana pula" sudah tahu buat tanya pula. Buat pengetahuan MP samseng Kelana Jaya, untuk mendidik belia dari terus menjadi hamba seks seperti Anwar Ibrahim bukan hanya peranan kerajaan perlu kita harapkan, ianya juga mesti bermula dari rumah. Ibu bapa harus meletakkan tanggungjawab yang besar pada diri mereka dalam mendidik anak-anak. MP Kelana Jaya mungkin tidak tahu akan perkara ini tetapi disebabkan tidak ada soalan yang ingin di tanya, maka timbulah soalan bodoh beliau itu. Kononya dengan harapan rakyat melihat dia ni seorang yang kental dalam dewan Parlimen tetapi hakikatnya bodoh macam cipan. hehehe.

Tahniah YB Shebry. Anak Harus Di Didik Zaman Kecil.

2 comments:

Anonymous said...

Orang nak jadi YB ko nak jadi YB. Tapi otak bodoh macam lembu. Kalau PR perintah Malaysia, maka Pemimpin yang berada di atas adalah samseng jual CD cetak rompak bangsat.

Anonymous said...

Mohon copy and paste derrrr