About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 19, 2012

Eksklusif Artikel: Perjumpaan Sulit Gua Dengan Bekas Pegawai Khas Jeff Ooi.

Razali Rahman
(Bekas Pegawai Khas Jeff Ooi)

Semalam gua diberi kesempatan oleh Allah s.w.t untuk bertemu dengan Razali Rahman (Bekas Pegawai Khas YB Jelutong DAP iaitu Jeff Ooi). Begitu lama gua idamkan untuk bertemu dengan beliau kerana untuk membongkar segala rahsia dan gerakan sulit DAP mestilah di rujuk dengan orang yang begitu rapat dengan DAP. Razali Rahman telah bersama dengan DAP hampir 12 tahun dan beliau lah satu-satunya Melayu yang menjadi orang kepercayaan DAP dalam menguruskan segala gerakan sulit untuk menjahanamkan agama Islam serta bangsa melayu.

Menurut Razali, untuk terpilih dalam bekerja bersama dengan DAP, beliau terpaksa melalui pelbagai tapisan sehingga DAP benar-benar yakin yang beliau amat setia dalam menjaga segala rahsia. Tapisan terakhir yang harus beliau lalui adalah sesi temuduga dengan Setiausaha Agung DAP iaitu Lim Guan Eng. Akhirnya beliau terpilih dengan beberapa kawan dari bangsa yang berbeza untuk bersama dalam satu kumpulan strategik DAP. Mereka kemudianya di hantar untuk di latih oleh Yahudi Zionis selama beberapa tahun di negara luar. Razali juga berkata, latihan yang diberikan oleh yahudi amat dasyat sekali hinggakan mereka mampu menanam ideologi perjuangan sehingga seseorang itu mengabaikan soal ugama, bangsa, tanahair serta keluarga. Selama beberapa tahun Razali bersama DAP beliau tidak pernah bersolat walaupun mengakui beliau seorang muslim. Beliau juga tidak pernah berkongsi dengan isteri tentang kerjaya beliau bersama DAP. Apa yang menjadi keutamaan beliau ketika itu perjuangan parti mesti diletakkan di hadapan.

Jeff Ooi Rejim Zionis

Bertanya kenapa beliau boleh terbuka hati untuk lari dari perjuangan DAP? Ini kata beliau. Selama beberapa tahun di dalam DAP, beliau amat sedar yang pemimpin DAP secara total menolak agama Islam sekaligus menentang habis-habisan tetapi Razali tidak merasakan apa-apa terhadap diri beliau. Inilah kehebatan latihan yang diberikan oleh Zionis. Walaupun agama kita di cerca di depan mata kita, kita seolah dipukau dan tidak endah dengan cercaan tersebut. Bagi Razali kerjaya, wang serta matlamat parti melebihi agama yang diamalkan. Tetapi apa yang membuatkan hati beliau terdetik untuk menolak perjuangan DAP setelah Jeff Ooi yang mengadakan satu majlis makan malam dengan paderi-paderi kristian di Jelutong kononya untuk meraikan kemenangan DAP sewaktu PRN Serawak telah menimbulkan sedikit kemushykilan dalam hati beliau. Apa yang memeranjatkan beliau apabila turut hadir dalam majlis tersebut adalah Ketua Paderi daripada beberapa buah negara luar seperti Australia, England dan sebagainya. Timbul persoalan dalam hati beliau, kenapa mereka ini dijemput? Apakah mereka ini juga ahli DAP?

Sehinggalah pada satu tahap dalam majlis tersebut semua paderi-paderi ini bersama dengan pemimpin DAP yang lain bangun serta berpeganggan bahu serta melafazkan ikrar yang mana mereka akan pastikan dalam tempoh 10 tahun dari sekarang DAP akan pastikan Islam sebagai Agama bagi persekutuan akan ditukar kepada Kristian adalah agama bagi persekutuan Malaysia. Razali berkata, sebagai seorang Muslim mungkin saat itu Allah memberi hidayah pada beliau untuk bangkit dari lena yang begitu lama. Selesai sahaja majlis, Razali pulang ke rumah serta berfikir panjang sehingga jam 6.00 pagi. Setelah sekian lama tidak menunaikan solat fardhu kecuali solat Jumaat, Razali pada pagi tersebut menunaikan solat Subuh. Allah Maha Kuasa. Allah sentiasa membuka pintu taubat buat makhluknya yang bergelar manusia. Selepas kejadian itu Razali tekad untuk tebus kesalahan beliau yang selama ini mengkhianati agama islam, bangsa Melayu serta negara Malaysia dengan membuat laporan polis berhubung apa yang berlaku sewaktu majlis makan malam tersebut. Mula dari situlah Razali nekad untuk terus keluar dari perjuangan DAP yang ingin menghancurkan agama Islam. TAHNIAH RAZALI!!

Paderi Kristian 100% Bagi Kerjasama Kepada DAP Pada PRU13


Di tanya lagi pada saudara Razali, apakah selain menggugat Agama Islam agenda DAP seterusnya? Beliau terus berkongsi beberapa agenda jahat DAP dengan gua. Melalui dana yang diperolehi daripada Israel Zionis, terdapat beberapa matlamat utama perjuangan DAP sekiranya berjaya memerintah Malaysia. DAP ada beberapa perkara sulit yang tidak sama sekali mereka berkongsi dengan PAS dan PKR. PAS dan PKR hanya boneka bodoh kata Razali. Perkara sulit tersebut Razali akan serahkan dokumen bertulis pada gua nanti. Antara matlamat DAP jika berjaya memerintah Malaysia begitu banyak jika ingin disebut. Antaranya yang sempat di kongsi oleh Razali semalam adalah.

1. Jawatan Ketua Panglima ATM dan KPN mestilah menjadi milik orang Cina.
2. Rejimen Askar Melayu mesti dihapuskan kerana DAP berpendapat RAM telah menyebabkan orang Cina mati sewaktu insiden 13 Mei 1969.
3. MARA akan di tutup kerana pada DAP MARA adalah Jabatan untuk bantu orang melayu sahaja.
4. Sistem beraja dihapuskan sama sekali kerana tidak ada kerabat raja dikalangan orang cina.
5. Majlis Agama Islam mesti ditukar kepada Majlis Antara Agama.
6. Wang Zakat boleh digunakan oleh orang bukan Islam.

Ini antara beberapa perkara yang sempat dikongsi oleh Razali pada gua semalam. Disebabkan masa yang begitu suntuk dan pertemuan gua dengan beliau begitu singkat, Razali hanya sempat berkongsi sekadar itu sahaja. Bagi Razali tugas beliau kepada agama, bangsa dan negara amatlah besar untuk dipikul kerana beliau telah lama hanyut dek kerana bayaran RM12,000.00 sebulan oleh DAP. Kini apa yang ada dihadapan beliau adalah memperjuangkan nasib anak bangsa.

Rejimen Askar Melayu Menjaga Keamanan Negara Ingin Dilenyapkan DAP

Bagi gua DAP memang sial. Apa yang pasti pemimpin PAS buta atau sengaja membutakan hati. Nik Aziz pernah berkata dalam perjumpaan sulit bersama DAP, "Asalkan Matlamat Parti Tercapai.. Soal Agama Kita Boleh Kompromi". Nik Aziz memang bebal dan bahlul. Orang tua yang gilakan kuasa sanggup gadai maruah Agama islam. Gua harap, pembaca yang sayangkan Agama Islam... Bangsa Melayu serta negara Malaysia.. Tolong sebarkan tulisan ini.. Gua tidak mengharapkan apa-apa dari anda.. tetapi gua hanya mampu berkongsi di sini apa yang Razali kongsikan pada gua. Demi Alif Baa dan Taaa.. Kita lawan secara TOTAL DAP BANGSAT!!

6 comments:

Anonymous said...

DAP memang sialan. Dan yang lebih sial adalah Melayu Islam yg sanggup kompromi soal agama dgn mereka demi menuju Putrajya. Apakah rakyat melayu Islam masih buta dengan semua permainan ini? Tahniah atas penulisan ini. Saya akan sebarkan kepada yang lain. Mohon untuk copy

Anonymous said...

Allah masih sayangkan Malaysia. Mungkin sebab itu Razali mula bangkit dari lena kerana pertolongan Allah. Ini mungkin dengan harapan bila keluarnya Razali dari DAP ia boleh menyedarkan ramai Muslim di Malaysia. Tetapi sayang bila Nik Aziz yang kononya Tok Guru masih punyai hati yang begitu keras. jangan sampai suatu hari kita menjadi mangsa penindasan kepada bangsa asing di tanah sendiri.

Anonymous said...

Tipuuuu.... LGE kan Khalifah Umar. kita patut taat. Lagi pun Tok Guru Nik Aziz dan Tn.Hj Hadi Awang kata undi PR sama mcm undi PAS dan masuk syurga.... Hidup DAP!!!

Anonymous said...

Ha ha ha. Syurga tu Nik Aziz pegang kunci. Neraka LGE plak pegang kunci.

Anonymous said...

Tipuuuu! Huaaaaaaaa!

RahimHussin said...

...teman nak tanya...berapa kerusi parlimen DAP tanding dalam PRU13..boleh ke DAP memerintah Malaysia dgn jumlah kerusi itu? Sape yg halau orang melayu di Penang? Gerakan/MCA atau DAP? Sape yg bagi percuma negeri Singapura..DAP atau UMNO? jgn spin pasal kerjasama dgn zionis..siasat dulu di mana APCO kerja dengan sape skrg...