About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, March 23, 2012

TAHNIAH UMNO: Rafizi Gagal Tumbangkan Wanita UMNO.

Rafizi Gagal!!


KUALA LUMPUR 23 Mac - Naib Ketua Wanita UMNO, Datuk Kamilia Ibrahim hari ini menarik semula gesaan beliau dan memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Beliau berkata, kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini berdasarkan permintaan yang disuarakan akar umbi dan bukanlah bersifat peribadi.

Kamilia berkata demikian pada sidang media selepas Perhimpunan Wanita UMNO bersama Presiden di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini, sebentar tadi.


baca sini.



TG86: Entri gua petang tadi seolah gua kecewa dengan beberapa kepimpinan wanita UMNO yang mendesak ketua mereka meletak jawatan berikutan masalah yang sedang dihadapi beliau. Namun, malam ini gua amat terharu dengan semangat juang wanita UMNO yang terus berdiri teguh dibelakang ketua mereka dalam menghadapi PRU13 akan datang. Hanya ucapan tahniah yang mampu gua ucapkan kepada sayap wanita UMNO di atas kesetiaan mereka kepada ketua yang sekarang dimomok serta diserang oleh Rafizi bahlul PKR.


Gua acap kali menyampaikan ceramah kepada sayap wanita UMNO sebelum ini. Kata-kata yang akan selalu gua sampaikan kepada sayap wanita "UMNO bakal lumpuh jika WANITA hilang dalam perjuangan ini". Tanyalah pada siapa pun, pasti mereka akan cakap... wanita lah yang banyak memikul tugas dalam memastikan para pengundi untuk keluar dan mengundi kepada BN. Hal berikutlah Rafizi dan pihak kelentong PKR akan cuba sedaya upaya untuk merosakkan sayap wanita UMNO walaupun dengan cara yang jahat sekalipun.


Gua lagi sekali ingin berpesan kepada seluruh sayap wanita UMNO Malaysia "janganlah kita terperangkap dengan game juak PKR yang terus menerus akan menyerang sayap wanita UMNO". Gua bangga dengan WANITA UMNO MALAYSIA. Sifat keibuan yang ada pada anda telah meniup roh semangat juang dalam diri masing-masing untuk memastikan nasib anak-anak kita terus terbela di bawah kerajaan UMNO/BN.


-HIDUP UMNO!!! HIDUP WANITA!!!-




2 comments:

Anonymous said...

Wanita UMNO bakal menjadikan PKR kecut derrrr..

Anonymous said...

FUCK OFF RAFIZI