About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, March 28, 2012

PERLU TAHU: Di Sini Bermulanya Politik Wang Dalam UMNO. Suck!!


Cukup menarik artikel Raja Petra Kamaruddin mendedahkan salahguna kuasa Anwar Ibrahim sewaktu berada dalam UMNO untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir dan Tun Ghafar Baba.

Yang pasti, penyokong tegar Anwar Ibrahim cukup tersentak dengan pendedahan yang dilakukan kerana selama ini Anwar Ibrahim adalah pemimpin paling maksum dan terpelihara dari sebarang dosa, rasuah, kronisme dan nepotisme.

RM 200 juta digunakan untuk menyingkirkan Tun Ghafar Baba dari kerusi Timbalan Presiden UMNO dan RM 445 juta digunakan untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir.

Kesemua wang diperolehi dari proksi, kroni dan sahabat beliau, taikun Cina ... Quek Leng Chan. I help you ... you help me, mantap!

baca sini.


- Gua FUCK Gila Babi Anwar Ibrahim-

4 comments:

PAPA GOMO said...

anwar memang babi

TOKGURU86 said...

sentuh babi haram, sentuh anwar double haram gomo. hahaha.

Anonymous said...

Anwarlah Punca kepada kerosakkan UMNO. Najib harus kerja lebih kuat dalam memutihkan UMNO. Tun M buat satu kesilapan yang amat besar bila membawa Anwar masuk ke dalam UMNO. Anwar rosakkan wadah perjuangan Melayu Islam. Kini UMNO di pandang hina kerana Anwar. Insyallah.. dengan ketekunan Najib, UMNO akan kembali pada asal. Say No To Anwar.

kel13 said...

Anwar masuk UMNO.Anwar jugalah yang rosakkan UMNO.Budaya politik wang hasil peninggalan Anwar juga kepada UMNO.