About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, February 19, 2012

MESTI TAHU!! Melayu Jangan Jadi Hamba DAP.


Lim Kit Siang adalah dalang 13 Mei...Ini adalah kata-kata dari Kit Siang pada 13... Mei.

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis melayu”

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.


Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang cina punya”. Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

Lim Kit Siang Pencetus 13 Mei.

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…”.

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu… “… semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”


Tulisan ini bukan bertujuan untuk membakar api perkauman, tetapi untuk renungan kita bersama yang cintakan keamanan. Sejarah pernah membuktikan bahawa DAP bersikap kurang ajar bila rakyat memberi mandat kepada mereka. 1957-1967 rakyat memberi mandat pemerintahan kepada Perikatan/BN, tidak ada Melayu yang bersikap rasis atau biadap terhadap kaum yang lain. Tetapi sejurus Pembangkang mendapat kerusi parlimen yang hampir sama dengan kerajaan iaitu masing-masing 70 dan 74 kerusi, DAP mula tunjuk belang untuk menindas kaum Melayu.

Apakah mungkin perkara yang sama akan berlaku jika PRU13 mandat pemerintahan diberikan kepada pembangkang yang secara terang DAP adalah tunjang utama. Jadikan insiden 13 Mei 1969 sebagai pengajaran buat kita semua. Jangan sesekali untuk kita menjadi hamba kepada DAP Komunis.


-DAP Parti Perkauman-

No comments: